Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- فرماندار کرمانشاه گفت: مسوولان ارشد و مديران استان پيگير قرار گرفتن آموزگاران بخش هاي ماهيدشت، فيروزآباد و بيلوار در ليست پرداختي حق مناطق جنگي هستند.

به گزارش ايرنا، فضل اله رنجبر روز چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت مقام معلم که در سرسراي اجتماعات فرمانداري کرمانشاه برگزار شد، به تلاش استاندار کرمانشاه و معاونان وي، نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي و سرداران نظامي براي تحقق اين منظور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي از وجود 11 هزار آموزگار و دبير و بيش از 160 هزار دانش آموز در شهرستان کرمانشاه خبر داد.
رنجبر از 12 تا 18 ارديبهشت به عنوان هفته گراميداشت مقام معلم ياد کرد و افزود: با همکاري ادارات آيين هاي خوبي در شهر و روستاها تدارک ديده شده و از آموزگاران تلاشگر تجليل مي شود.
وي ادامه داد: نقش فرهنگيان در تداوم انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و تدام راه امام راحل و شهدا ويژه و برجسته است و فرهنگيان پيشگام تعالي و توسعه کشور هستند.
وي معتقد است، هرچه آموزش و پرورش را در راه اهداف اين خانواده بزرگ کمک کنيم به توسعه کشور کمک کرده ايم و اگر فردايي بهتر براي کشور مي خواهيم بايد در درون مدارس باشيم.
وي با بيان اينکه توجه ويژه به تعليم و تربيت سرمايه گذاري است، افزود: بعد معنوي تلاش معلمان در عرصه تعليم و تربيت بسيار ارزشمندتر از ابعاد اقتصادي است و بايد اذهان همواره معطوف مقام ارزشمند آنان باشد.
رنجبر از ديدار نمادين با آموزگاران، همايش پياده روي و ديدار با خانواده شهداي فرهنگي به عنوان برخي ديگر از برنامه هاي هفته گراميداشت مقام معلم ياد کرد.
7460/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مناطق آموزش و پرورش به ارتقای شاخص‌ها معطوف شود

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: باید همه تلاش مناطق آموزش و پرورش در جهت ارتقاء شاخص‌های آموزش و پرورش معطوف شود و در این راستا تقویت بنیه علمی دانش آموزان و برگزاری همایش‌های تخصصی و جمع‌بندی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان عبدالله حبیبی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم را در پیش داریم در این راستا برنامه‌های هفته معلم امسال در استان خوزستان با کمک استانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی باشکوه و متفاوت برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر آن امتحانات نهایی در پیشرو قرار دارند و از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: باید همه تلاش مناطق آموزش و پرورش در جهت ارتقا شاخص‌های آموزش و پرورش معطوف شود و در این راستا تقویت بنیه علمی دانش آموزان و برگزاری همایش‌های تخصصی و جمع‌بندی بسیار حائز اهمیت است.

حبیبی با اشاره به اینکه آموزشگاه‌های غیرمجاز مانع از اجرای عدالت آموزشی هستند، توضیح داد: فرهنگ اجتماعی باید به سوی اهمیت آموزش در جامعه پیش رود و در این راستا آموزش و پرورش به عنوان متولی اصلی آموزش در جامعه باید مد نظر باشد.

کد خبر 747020

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • تقدیر از مقام شامخ معلم و استاد به مناسبت دهه سرآمدی آموزش
  • تلاش مناطق آموزش و پرورش به ارتقای شاخص‌ها معطوف شود
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند