Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، علیرضا  گودرزی در جشنواره استانی امید و نشاط گفت:  یک میلیارد و 700 میلیون جوان در سطح دنیا وجود دارد، جوانان سرمایه‌های عظیمی برای هر کشور هستند. جوانان نیروی محرک و شاخص هر جامعه محسوب می‌شوند، از آنجایی که کرمانشاه استانی با پتانسیل بالا در این حوزه است، لذا مسئولان وظیفه خطیری دارند که از ظرفیت جوانان برای پیشرفت و توسعه استان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعیت جوانان استان کرمانشاه حدود 540 هزار نفر معادل 25 درصد جمعیت استان است.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری گفت: در حال حاضر حدود 483 سمن در استان داریم که هرچند از این تعداد حدود 70 سمن بصورت تخصصی مربوط به حوزه جوانان هستند، اما مدیران قریب به 90 درصد تمام سمن های ما را جوانانی تشکیل می‌دهند که با علاقه و بدون چشمداشتی فعالیت می‌کنند. اگر هرکدام از 483 سمن استان در طول سال به پنج مشکل استان ورود کنند و برای حل آن گام بردارند، بسیاری از مشکلات رفع و شاهد توسعه استان خواهیم بود.

گودرزی در پایان گفت: سال گذشته شاهد رشد 2.7 درصدی ازدواج و کاهش 10.8 درصدی طلاق دراستان بودیم که این آمار حاکی از آن است که قدم‌های خوبی برای رفع مشکلات این دو حوزه با کمک سمن‌ها برداشته شده است. برای احداث 80 زمین ورزشی در روستاهای بالای 700 نفر جمعیت و احداث 13 زمین ورزشی در شهر کرمانشاه در تلاش هستیم که با احداث این فضاها توسعه زیرساخت‌های ورزشی به منظور سوق یافتن جوانان به سمت ورزش و دوری از آسیب‌های اجتماعی را خواهیم داشت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اجتماعی و فرهنگی جامعه سرمایه شاخص مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد جدید جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل کردستان

سید عبدالرحمن حسینی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹ میلیون تن کالا در قالب ۵۶۰ هزار سفر باری از مبدا کردستان به دیگر نقاط کشور جابجا شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از رشد حدود ۳۰ درصد جابه‌جایی کالا در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن خبر داد و افزود: جابجایی این میزان کالا با استفاده از بارنامه تمبر‌های دولتی در استان سابقه نداشته و رکورد جدیدی به ثبت رسید.

 وی تاکید کرد: این مهم با تلاش‌های صورت گرفته برای اولین بار اتفاق افتاد که با همکاری فعالین صنف حمل ونقل از جمله رانندگان میسر گردیده است.

حسینی، عمده کالا‌های حمل شده را کالا‌های معدنی، کشاورزی و مواد شیمیایی را اعلام کر‌د.

 در حال حاضر بیش از ۷۰ شرکت حمل ونقل کالا، حدود ۸ هزار دستگاه انواع ناوگان باری و ۱۵ هزار نفر راننده حرفه‌ای در استان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • وزارت راه : ۴٩ درصد از جمعیت ایران بر روی فرونشست و مجاور آن سکونت دارد
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • آمار تکان دهنده افزایش فقر در ایران طی ۲ سال
  • طی دو سال هشت میلیون فقیر به تعداد فقرای کشور اضافه شده است!
  • ثبت رکورد جدید جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل کردستان
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • سد‌های کبوترلانه کنگاور و قشلاق صحنه در آستانه آبگیری