Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@03:28:05 GMT

برگزاری آزمون ارتقا دندانپزشکی به صورت الکترونیک

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۵۳۷۷

آزمون ارتقا دندانپزشکی سال ١٣٩٨ به صورت الکترونیک در تیرماه ۹۸ برگزار می شود.

به گزارش مهر، آزمون ارتقا دندانپزشکی سال ١٣٩٨ به صورت الکترونیک در دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، زاهدان، یزد، همدان، شیراز، کرمان، قزوین، اهواز، مشهد، اصفهان، گیلان، مازندران و تبریز در ۶ تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود.

داوطلبان در روزهای ۲۸ اردیبهشت تا اول خرداد ۹۸ می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر داوطلب می‌تواند صرفنظر از دانشگاه محل تحصیل هر یک از حوزه‌های ذکر شده را به عنوان حوزه امتحانی انتخاب کنند.

شرکت داوطلبان در این آزمون منوط به تأیید اطلاعات ثبت نامی آنان توسط دانشگاه محل تحصیل است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آزمون ارتقا دندانپزشکی الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری الکترونیک آزمون‌های آموزش و پرورش تا سال ١۴٠٧

به گزارش خبرنگار مهر، محسن زارعی، ظهر پنجشنبه در نشست ستاد امتحانات آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به راه اندازی یک مرکز آزمون استاندارد آموزش و پرورش در تمامی استان‌های کشور گفت: آزمون‌های آموزش و پرورش تا سال ۱۴۰۷ به صورت الکترونیک برگزارمی شود.

وی افزود: در راستای تحقق این هدف هم اکنون برنامه‌هایی در حال اجراست، اما برای اجرای کامل آن نیاز به فراهم شدن زیرساخت‌ها و تجهیزات مناسب هستیم.

وی، تصریح کرد: تأمین امنیت آزمون‌ها به ریاست وزارت کشور و از طریق شورای تأمین استان‌ها و شهرستان‌ها بسیار حائز اهمیت و مورد تاکید قرار دارد که این مهم با همکاری دستگاه‌های متولی و شورای تأمین هم در سطح ملی و هم استانی و شهرستانی دنبال می‌شود.

زارعی، گفت: امسال حدود ۱۰۰ عنوان آزمون برگزار خواهد شود که برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری آن‌ها، تقریباً یک ماه عوامل اجرایی درگیر برگزاری این آزمون‌ها خواهند بود.

معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برگزاری آزمون در شرایط مطلوب نتیجه مطلوبی برای دانش‌آموز به دنبال خواهد داشت، گفت: به منظور کیفیت‌بخشی به آزمون‌های نهایی وضعیت موجود باید کاملاً بررسی و نقاط ضعف کاملاً احصا شود که این مهم در دروس مختلف مورد توجه و مبنا و پایه تصمیم‌گیری‌ها قرار خواهد گرفت.

محسن زارعی، با اشاره به پراکندگی استان کرمان بر همکاری استانداری در راستای تجهیز حوزه‌های امتحانی تاکید کرد.

کد خبر 6082016

دیگر خبرها

  • برگزاری الکترونیک آزمون‌های آموزش و پرورش تا سال ١۴٠٧
  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد