Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، مهدی فتاحیان معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: سال گذشته 17 هزار و 293 مورد ازدواج در استان ثبت شد، از این تعداد یازده هزار و 707 نفر برای اخذ وام ازدواج اقدام کردند که تاپایان سال یازده هزار و 483 نفر آنها یعنی بیش از 97 درصد موفق به اخذ وام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تاکید استاندار مبنی بر اینکه هیچ زوج متقاضی اخذ تسهیلات ازدواج نباید در صف دریافت این و ام قرار گیرد، روند پرداخت این تسهیلات در استان سرعت گرفته و بزودی وام 200 زوج باقی مانده نیز پرداخت می‌شود.

معاون امور جوانان استان گفت: 70 سمن حوزه جوانان در کرمانشاه فعال است، هرچند که وجود این تعداد سمن خوب است، اما راضی کننده نیست، لذا در نظر داریم تا پایان امسال تعداد آنها را افزایش دهیم. برنامه ریزی داریم تا پایان امسال حداقل در تعداد سمن‌های استان 20 درصد افزایش داشته باشیم.

فتاحیان گفت: از مدتی پیش نیز تفاهم نامه‌ای بین بهزیستی و وزارت ورزش و جوانان منعقد شده که براین مبنا معاونت‌های امور جوانان در استان‌ها می‌توانند نسبت به صدور مجوز مراکز مشاوره ازدواج و پیشگیری از طلاق اقدام کنند. سال گذشته معاونت امور جوانان استان نسبت به صدور دو مجوز در این رابطه اقدام کرد،  باتوجه به اینکه این مراکز می‌توانند زمینه اشتغال پایدار جوانان را فراهم کنند، در نظر داریم برای سال پیش رو تعداد صدور مجوزهای راه اندازی این مراکز را افزایش دهیم.

معاون امورجوانان استان همچنین محورهای اساسی برگزاری جشنواره امید و نشاط را نشاط آفرینی اجتماعی و هویت اسلامی و ایرانی عنوان کرد و بابیان اینکه این دو رویکرد در برنامه های سال 98 حوزه جوانان استان در اولویت قرار خواهند گرفت، گفت: در بحث تجلیل از جوانان برتر نیز تلاش کردیم تا جوانانی که در این دو حوزه فعالیت داشته‌اند را به عنوان جوان برتر انتخاب کنیم.

در این جشنواره علی جابری سرباز نمونه، امیر کرمیان درحوزه گردشگری، محسن پروانه سمن برتر در حوزه نشاط آفرینی اجتماعی، مهسا شایگان در حوزه فعالیت‌های داوطلبانه، رامین امیری درحوزه امور عشایری، رسول مرادی درحوزه کارآفرینی و نازنین رحمانی در حوزه ورزش به عنوان جوانان برتر کرمانشاهی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان جشنواره سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند

طرح ملی «حافظان نور» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حافظان نور آل یاسین با هدف حفظ قرآن ظرف مدت یک سال ویژه نوجوانان شهر تهران برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنکار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، طرح ملی حافظان نور با هدف حفظ یکساله قرآن به صورت رایگان از سوی مؤسسه قرآن و عترت حافظان نور آل یاسین برگزار می‌شود که طی آن آقایان و بانوان 13 تا 22 سال با اسکان شبانه‌روزی و شرکت در اردوهای رایگان موفق به حفظ کل قرآن کریم خواهند شد.

 تشرف به عتبات عالیات در قالب پیاده‌روی اربعین و همچنین در ایام ماه رمضان، زیارت فصلی آستان قدس رضوی و شرکت در اردوهای فرهنگی و تفریحی از جمله زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه(س) و گلزار شهدای کرمان (مقبره شهید حاج قاسم سلیمانی)، سفر به شهرهای شمالی کشور، منطقه آزاد قشم و کیش و ... از جمله برنامه‌های منظور شده در این طرح ملی است.

اهتمام ملی برای حمایت قرآنی از نوجوانان دارای محدودیت جسمی

شرکت‌کنندگان در این طرح همچنین می‌توانند از امکان مرخصی یک‌ساله تحصیلی برخوردار شده ضمن آن که علاوه بر حفظ کل قرآن می‌توانند تسلطی اجمالی به ترجمه، تفسیر و تجوید قرآن کریم نیز پیدا کنند و به شرط قبولی در آزمون‌های اخذ شده، مدرک کارشناسی خود را در رشته علوم قرآن و حدیث از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کنند.

علاقه‌مندان به منظور دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی samenoon.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن 09944133020 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر