Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@23:24:15 GMT

سه طرح بیمه درمانی نیروهای مسلح رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۵۴۰۵

سه طرح بیمه درمانی نیروهای مسلح رونمایی شد

سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح همزمان با هفته سلامت از سه اقدام تحولی خود در حوزه دندانپزشکی و آموزش سلامت رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح همزمان با هفته سلامت از سه اقدام تحولی خود در حوزه سلامت دندانپزشکی و آموزش سلامت رونمایی کرد.

این سازمان در راستای ارتقای سلامت و ارائه بهتر خدمات سه طرح، تشکیل پرونده سلامت الکترونیک در حوزه دندانپزشکی، طرح توسعه خدمات و تعهدات سازمان و همچنین از سه عنوان کتاب در حوزه بیماری‌های شایع و مزمن همچون دیابت و خود مراقبتی، فشارخون و سرطان سینه رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: خبر خوش برای مشمولان شرکت های دانش بنیان

هیأت رئیسه وزارت دفاع، رؤسای ادارات بهداشت امداد و درمان نیروهای مسلح، امیر فرشاد نجفی‌پور جانشین سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، امیر نوروزی مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح در این مراسم حضور داشتند.این مراسم پیش از ظهر امروز در کلینیک دندانپزشکی بیمارستان چمران برگزار شد.

امیر سرتیپ فرشاد نجفی‌پور جانشین رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، در مراسم رونمایی از سه طرح سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح که پیش از ظهر امروز در بیمارستان شهید چمران برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد هوشمندسازی سامانه اتوماسیون اداری در حوزه ارائه خدمات بهتر به افراد تحت پوشش بیمه از جمله اهداف ما بود که امروز به این مرحله از موفقیت رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه ما در سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح سه اصل را با جدیت دنبال کنیم، افزود: اولین مسئله‌ای که همواره به دنبال آن هستیم حل مشکل افراد بیمه شده است، ما هیچ‌وقت بیمه شده را رها نخواهیم کرد، چون مشکل او در واقع مشکل خود ما است و باید حل و فصل شود.

امیر نجفی‌پور با اشاره به اینکه تخلف و سهل انگاری در سیستم ما به هیچ وجه قابل پذیرش نیست، افزود: تمام تلاش خود را در راستای تکریم نیروهای خود انجام می‌دهیم و در مقابل از افراد توقع عملکرد مطلوب داریم.

وی با بیان اینکه برای ارائه خدمات بهتر نیازمند اجرای سیستم آنلاین هستیم، گفت: در راستای هوشمندسازی سیستم خدمات درمانی گاهی با مشکلات مالی، امنیتی و همچنین مشکلات فناوری و روبرو بودیم که امروز با تلاش متخصصان مربوطه در سازمان تمامی این مشکلات مرتفع شده است.

جانشین رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با بیان اینکه سازمان امروز از نظر فناوری در محدوده قابل قبولی قرار گرفته است، افزود: امروز بحمدالله مشکل مالی هم در اجرای این روند مرتفع شده و همچنین بسیاری از مشکلات امنیتی هم حل و فصل شده است.

وی با اشاره به اهمیت حفظ اطلاعات در سطوح بالای فرماندهی گفت: جهت نفوذناپذیری در اطلاعات موجود در سرورها سعی کردیم از چندین نرم‌افزار غیرقابل نفوذ استفاده کنیم و یا در برخی موارد برنامه‌ها را بازنویسی کنیم تا ملاحظات امنیتی رعایت شود.

امیر نجفی‌پور در پایان گفت: اگر مسئله امنیت اطلاعاتی مطرح نبود تاکنون سامانه هوشمندسازی بیمه شدگان نیروهای مسلح به طور صد در صد انجام شده بود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل بیمه پزشکی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد

دکتر علی رضازاده گفت:در این راستا طی یک سال گذشته از هشت هزار پرونده تقاضا که در این زمینه تشکیل شده است که سه هزار و ۷۰۰ پرونده به مرحله پرداخت هزینه رسیده است.

وی اضافه کرد:برای درمان این شمار، افزون بر ۲۲۱ میلیارد ریال بابت هزینه های خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان پرداخت شده است.

مدیر درمان اداره‌ کل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت:برای ارائه خدمات به زوج های نابارور طی سال گذشته با هفت مرکز دانشگاهی و خصوصی در استان عقد قرارداد و به بیش از هشت هزار پرونده رسیدگی شده است.

تصویب‌نامه هیات وزیران درباره «قرار گرفتن خدمات نازایی و ناباروری تحت پوشش بیمه‌های پایه» دوم شهریور ۱۴۰۰ ابلاغ شد. براساس این مصوبه، ٩٠ درصد از هزینه‌های درمان ناباروری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی براساس تعرفه عمومی غیردولتی پرداخت می‌شود و همه زنان کمتر از ۴۵ سال که یک سال پس از تصمیم به فرزندآوری، نتوانسته باشند باردار شوند می‌توانند از خدمات این حوزه استفاده کنند.

خدمات این حوزه هر ۲ تا سه سال قابل تمدید است و دولت مکلف به پوشش ۹۰ درصدی کل هزینه‌های سه دوره کامل یکی از روش‌های کمک باروری (آی. سی. اِس. آی) و (آی. وی. اِف) برای هر زوج نابارور و پوشش هزینه‌های دارویی و پاراکلینیک و سایر روش‌های درمان ناباروری است.

در استان خراسان رضوی و در حوزه درمان مستقیم، سه بیمارستان فارابی و ۱۷ شهریور در مشهد و بیمارستان رازی در تربت حیدریه دایر است و همچنین ۱۸ مرکز درمانی سرپایی در استان شامل ۶ مرکز در مشهد و ۱۲ مرکز در شهرهای دیگر فعالیت دارند.

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در خراسان رضوی زیر پوشش تامین اجتماعی استان قرار دارند که خدمات درمانی ارائه شده به آنان در قالب درمان مستقیم از طریق مراکز درمانی ملکی به صورت رایگان و درمان غیر مستقیم از طریق مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ارائه می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • افزایش ۵ برابری اعتبارات بیمه خدمات درمانی معتادان در حین درمان در گلستان
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد
  • تشکیل سازمان «سپند»باعث قدرت بازدارندگی و تضمین امنیت کشور می‌شود