Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به اقدامات فرهنگی دستگاه‌های متولی در جلوگیری از قاچاق کالا و ارز گفت: راه‌اندازی اطلس مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هدف تبیین وضع موجود در این راستا بسیار تأثیرگذار است. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، انوشیروان محسنی بندپی عصر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز با اشاره به اینکه این کمیسیون از کمیسیون‌های اصلی و راهبردی با ابعاد مختلف به شمار می‌آید اظهار داشت: باید با هم‌اندیشی شرایطی فراهم کرد که در سال جدید با ارائه  آمارهای مناسب شاهد موفقیت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کسب رتبه برتر کشوری استان تهران در حوزه کالاهای سلامت‌محور و سامانه جامع انبارها اهمیت زیادی دارد و مهم‌ترین هدف توسعه اقدامات پیشگیرانه و اثربخش است تا افراد بیشتری تحت پوشش قرار گیرند چرا که درمان‌ها موردی است ولی پیشگیری‌ها شرایطی را فراهم می‌کند که باید وسعت و پیرامون بیشتری داشته باشد.

رصد بازار استان مرکزی برای جلوگیری از قاچاق کالا تشدید شودنماینده مردم همدان: «رونق تولید» بدون مبارزه با فساد و قاچاق کالا امکان‌پذیر نیستمحموله 14 میلیاردی قاچاق کالا در لرستان توقیف شد

استاندار تهران با بیان اینکه در زمینه اقدامات فرهنگی دستگاه‌های متولی باید ایفای نقش کنند افزود: اقدامات پیشگیرانه در کالاهایی که با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد اهمیت زیادی دارد و نظارت بیشتری می‌طلبد که راه‌اندازی اطلس مبارزه با قاچاق کالا و ارز کمک‌کننده است، به این دلیل که اقدامات آینده‌پژوهی نیازمند تبیین وضع موجود است.

محسنی بندپی سپس با اشاره به جمع‌آوری پوشاک قاچاق در شهرستان شمیرانات و در ایران مال خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت تولیدات داخلی اهمیت زیادی دارد تا اعتماد مصرف‌کنندگان جلب شود؛ از این‌رو اقناع‌سازی مردم باید مورد توجه قرار گیرد تا تولید داخلی رونق پیدا کند.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارسال به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی در آذربایجان‌غربی رسیدگی شد

حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات‌حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: پارسال شعب تعزیرات‌حکومتی استان به ۳۳ هزار و ۳۶۴ فقره پرونده در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان رسیدگی کردند.

وی اضافه کرد: از این تعداد پرونده ۲۳ هزار و ۶۹ فقره در بخش کالا و خدمات، ۹ هزار و ۱۲۶ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز و هزار و ۱۶۹ فقره مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده که در مجموع رسیدگی به این پرونده‌ها متخلفان اقتصادی به پرداخت ۵۲ هزار و ۸۲۴ میلیون ریال محکوم شدند.

نجف‌زاده تصریح کرد: از میان تخلفات صورت گرفته درج نکردن قیمت، گران‌فروشی، کم فروشی صادرنشدن فاکتور، عرضه خارج از شبکه و تقلب به ترتیب بشترین میزان تخلفات بودند.

وی همچنین از صدور مجازات‌های غیرنقدی از قبیل ضبط کالا‌ها و ارز قاچاق و خودرو‌های حامل کالای‌قاچاق، تعطیلی و پلمب واحد‌های متخلف، نصب پارچه و ممهورکردن پروانه واحد‌های متخلف به مهر تخلف، حبس بدل از جزای نقدی برای برخی از متخلفان خبر داد.

به گفته نجف‌زاده، گشت‌های سیار تعزیرات‌حکومتی آذربایجان‌غربی همراه با دستگاه‌های نظارتی پارسال ۳ هزار و ۶۳ نوبت گشت و از ۱۲ هزار و ۴۴۷ واحد بازرسی کردند که از این تعداد بازرسی ۵ هزار و ۵۹۳ فقره پرونده تشکیل و متخلفان به پرداخت ۳۳ میلیارد ریال محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات‌حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق‌کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat ۱۳۵.ir و یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات‌حکومتی استان گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 
  • (ویدیو) جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • وصول بیش از۱۷۵۴ میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌های دستگاه قضا
  • کشف ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق در اسلامشهر
  • پارسال به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی در آذربایجان‌غربی رسیدگی شد
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • بازاریان آذربایجان‌غربی ۵۲ میلیارد ریال جریمه پرداخت کردند