Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا و در روز دوم این مسابقات که در چین در حال برگزاری است در وزن 92 کیلوگرم علیرضا کریمی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر چنگیز کریم کولوف از قرقیزستان را مغلوب کرد.

وی در دور دوم مقابل آتسوشی ماتسوموتو دارنده مدال برنز جهان از ژاپن در کمتر از یک دقیقه و با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی در این دیدار عزیزبک سولیف از ازبکستان را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

وی در این دیدار با نتیجه 11 بر صفر ویکی از هند را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران چین کشتی آزاد وزن آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ امین میرزازاده سنگین وزن طلایی ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در وزن ۱۳۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز دوشنبه امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله ارلان مناتبکوف از قرقیزستان را با نتیجه ۹ بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رفت. میرزازاده در دیدار نهایی مین سئوک کیم دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد و طلایی شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علیزاده و میرزازاده طلایی شدند
  • علیزاده، اولین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ امین میرزازاده سنگین وزن طلایی ایران
  • علیزاده طلایی شد
  • اولین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا صید شد + ویدئو
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ امیر عبدی در جایگاه پنجم قرار گرفت
  • دست امير عبدى از مدال آسیایی كوتاه ماند
  • امیر عبدی در جایگاه پنجم قرار گرفت
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ ایمان محمدی به نشان برنز رسید
  • دومین مدال ایران در آسیا به نام ایمان محمدی