Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امورخارجه در پیامی توئیتری نوشت: ترامپ، دار و دسته جنگ‌طلب و قاتل، تیمِ ب بدنام (بولتون، بن‌سلمان، بن‌زاید، بنیامین نتانیاهو) برای چیزی بیشتر از اینکه تو سودای آن را داری، نقشه می‌کشند.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه با انتشار ویدئویی از پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا، به ترامپ درباره ماجراجویی‌های «تیم ب» هشدار داد و نوشت: «پامپئو، شما به همین کار ادامه می‌دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ، مراقب باش. شعار تبلیغاتی تو مبارزه با مداخلات (نظامی) گزاف و هزینه‌بار بود. دار و دسته توطئه‌چینانِ جنگ‌طلب و قاتل، تیمِ ببدنام (بولتون، بن‌سلمان، بن‌زاید، بنیامین نتانیاهو) برای چیزی بیشتر از اینکه تو سودای آن را داری، نقشه می‌کشند.»

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: اسرائیل تنها مقصر تشدید تنش در خاورمیانه است

به گزارش «تابناک» به قنل از خبرگزاری صدا و سیما، رجب طیب اردوغان گفت که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل و سران این رژیم تنها مقصران تنش‌های اخیر در خاورمیانه هستند.

اردوغان همچنین گفت که نتانیاهو به دنبال ایجاد یک جنگ منطقه‌ای است. او همچنین گفت نخست‌وزیر اسرائیل در تلاش است برای ماندن در قدرت جنگ در غزه را طولانی کند.

انتقاد‌ها از نتانیاهو بعد از عملیات ۷ اکتبر موسوم به «طوفان‌الاقصی» و جنگی که او در غزه آغاز کرد به شدت بالا گرفته است. اردوغان از حمله اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در سوریه به عنوان آخرین مورد از تنش‌آفرینی‌های اسرائیل یاد کرد و گفت کشور‌هایی که در جنگ غزه ساکت بودند در این اتفاق به حمایت از اسرائیل پرداختند.

دیگر خبرها

  • ببینید | شکاف سیاسی در اسرائیل؛ وزیر کابینه هم نتانیاهو را مسخره کرد!
  • امیرعبداللهیان: پاسخ ما به ماجراجویی اسرائیل شدید خواهد بود
  • شورای امنیت باید ریشه جنگ و نسل کشی در غزه را فوراً پایان دهد/ هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی نظامی رژیم صهیونیستی
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • وزیر امور خارجه در نشست شورای امنیت: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه منافع ایران دست بردارد
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • حسادت زلنسکی به نتانیاهو: از اوکراین هم مثل اسراییل دفاع کنید
  • مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!
  • اردوغان: اسرائیل تنها مقصر تشدید تنش در خاورمیانه است