Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:34:38 GMT

سیل بند ۷۰۰ متری در منطقه بردسکن احداث شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۵۶۱۵

سیل بند ۷۰۰ متری در منطقه بردسکن احداث شد

فرمانده نیروی زمینی سپاه از احداث دژی به طول ۷۰۰ متر در منطقه بردسکن استان خراسان رضوی برای مقابله با سیلاب خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور با اعلام این خبر، افزود: این دژ در منطقه دهان قلعه بردسکن و به طول 700 متر و عرض 4 متر و ارتفاع 3 متر احداث شده است و هدف از آن جلوگیری از سیلاب در منطقه بردسکن و حومه آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقدامات یگان‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه در مناطق شرق و جنوب شرق کشور برای مقابله با سیلاب یادآور شد : یکی دیگر از اقداماتی که انجام شده ترمیم سیل بندهای کنار جاده منطقه دهان قلعه بردسکن بوده است. همچنین لودرها و بولدوزرهای گروه 47 سلمان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در مناطق شرق و جنوب شرق کشور مشغول امدادرسانی هستند.

 وی تاکید کرد: نیروی زمینی سپاه همچنین ارتباط بین 10 روستای حومه شهر بردسکن با این منطقه را برقرار کرده و تلاش ما ترمیم سیل بندهای اطراف منطقه بردسکن است.

پاکپور با اشاره به اهمیت اقدامات مهندسی نیروی زمینی سپاه در منطقه شرق کشور به خصوص استان خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان یادآور شد: آماده‌ایم تا هر زمان که لازم باشد هر اقدامی را برای مقابله با سیل و کمک به مردم عزیز شرق و جنوب شرق کشور انجام دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانده نيروي زميني سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر هنریان مجرد عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران تبریک سالروز تأسیس سپاه اظهار کرد: سپاه پاسداران منشأ خیرات و برکت فراوانی برای کشور در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه همیشه در کنار مردم برای پیشرفت کشور تلاش می‌کند ادامه داد: کارکنان منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران با آمادگی کامل در حال مأموریت است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سبزپوشان غیور سپاه پاسداران با توکل به خداوند متعال و ولایت ولی امر مسلمین جهان در راستای تحقق رسالت خویش با آمادگی کامل در حال اجرای مأموریت‌های محوله هستند.

وی اضافه کرد: منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران در طول جنگ تحمیلی با عملیات آبی و خاکی، عملیات‌های مقابله به مثل، جنگ نفتکش‌ها و همچنین بعد از جنگ نقش بی‌بدیل و ممتاز در تاریخ دفاعی جمهوری اسلامی ایران و استان سراسر حماسه بوشهر ایفا کرده است.

سردار هنریان با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و رزمندگان توانمند تمام تحرکات در خلیج‌فارس را رصد می‌کنند، افزود: هم اکنون منطقه دوم نیروی دریایی با بهره‌گیری از سامانه‌ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته و نیروی انسانی مؤمن، متخصص، شجاع و توکل به خداوند اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی بر حوزه مأموریتی خود و خلیج فارس دارد.

وی تاکید کرد: هر گونه تحرک و اقدامی از چشمان تیزبین پاسداران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مخفی نمانده و به‌صورت کامل و شبانه‌روزی رصد می‌شود.

کد خبر 6084831

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • افزایش ۶۰ سانتی متری تراز دریاچه ارومیه از ابتدای سال آبی
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • اگر سپاه نبود