Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@11:45:03 GMT

جریمه 189 میلیون ریالی تعویض روغنی در همدان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۵۶۷۵

جریمه 189 میلیون ریالی تعویض روغنی در همدان

علیرضا حسن‌پور در  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: تعویض روغنی متخلّف توسط تعزيرات حكومتي همدان به سزای عمل خود رسید.

وی افزود: این واحد صنفی با بکارگیری فیلتر روغن غیر استاندارد برای خودرو سانتافه، به اتهام تقلب جریمه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: با توجه به شکایت شاکی خصوصی و نظریه کارشناس اتحادیه و همچنین کارشناس رسمی دادگستری مبنی بر استفاده از فیلتر روغن غیر استاندارد در خودرو سانتافه که باعث معیوب شدن موتور و خسارت به شاکی شده بود، شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان پس از احراز تخلف، متهم را به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و استرداد مبلغ 159 میلیون و70 هزار ریال به شاکی خصوصی محكوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: حسن پور تعزیرات حکومتی همدان جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد گفت: پرونده مشاور املاک متخلف به اتهام ثبت نکردن کد رهگیری در سامانه، صادر نکردن فاکتور و اضافه دریافتی وجه کمیسیون، در شعبه دوم تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   رحمت الله عالمی نژاد افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر نصب پارچه تخلف بر سر در واحد صنفی، متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.   او ادامه داد: این گزارش را بازرسان سازمان صمت استان پس از بازرسی از واحد صنفی مشاور املاک تهیه و برای رسیدگی به این اداره ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه
  • جریمه ۳۹۷ میلیارد ریالی فروشگاه گوشت و مرغ