Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-20@11:45:00 GMT

قدر رسانه با احقاق حقش ادا می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۵۶۹۵

قدر رسانه با احقاق حقش ادا می‌شود

همدان- محمود الفت گفت: رسانه های استان همدان پر تلاش در انتشار و انعکاس خبر حضور دارند و بای با ادای حق آنان قدردانشان بود و حق و حقوق آنان را پرداخت کرد.

به گزارش قدس آنلاین، محمود الفت دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان در نشست خبری خود اظهار کرد: شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور عملی نشده است و باید اصلاح طلبانی که سال های ۹۲ و ۹۶ آقای روحانی  را به عنوان اسطوره رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی اعلم کردند جوابگو باشند و حساب پس دهند

وی با اشاره به قدردآنی از تلاش رسانه های استان همدان افزود: بحران اقتصادی کشور ناشی از سوء مدیریتی است و  در استان با نبود سرمایه و عدم رشد اقتصادی روبه رو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بیان کرد: پارلمان شهری همدان(شورای شهر) عملکرد سیاسی دارد و پروژه بلوار آرم مشکلات شهر را افزایش داده است و شورای شهر همدان تا جزئی ترین تغییرات در ساختار مدیریت شهری دخالت می کند و آنرا وظیفه خود می داند و با دخالت های نابجا و فراوان موجب فروپاشی نظام اداری مدیریت شهری همدان شده است.

وی با اشاره براینکه با این روش مدیریت  شهرداری و شورای شهر ریه های شهر را نابود کرده اند، افزود: رئیس شورای شهر به  دنبال امتیاز گیری برای اطرافیان خود است و هزینه های شهرداری باید شفاف سازی شود.

 محمود الفت اظهار کرد: معیار مهم در بحث تورم و اندازه گیری ان جیب مردم است نه بانک مرکزی و مرکز آمار ایران؛ آمارهای اشتغال ایجاد شده از سوی مسئولان تنها آمار درمانی است و برای پنهان کردن ضعف های خودشان در زمینه ایجاد اشتغال است.

وی افزود: آمارهای اشتغال اعلام شده توسط مسئولان صحت ندارد چرا که این آمارها مردم را سردرگم کرده است وقتی سرمایه گذاری خاصی  برای اشتغال نداشتیم، پس کاهش امار بیکاری هم بی معنی است مسئولان آمار دهنده در استان همدان باید شاخص و چگونگی به دست آوردن امارها را به مردم اعلام کنند. تا مردم درباره صحت آن تصمیم بگیرند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان در بخش دیگر سخنان خود در گریزی به عملکرد اداره کل ارشاد استان همدان اظهار کرد:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان عدالت را در خصوص رسانه ها رعایت نمی کند ارائه آگهی تبلیغاتی به روزنامه‌ها معیار درستی ندارد به طوری که افرادی که دارای بیشترین رابطه فردی هستند، بیشترین آگهی را دریافت می کنند و فردی که توانایی لابی کردن ندارد آگهی نمی‌گیرد یا در حدی بسیار کم به او آگهی می دهند.

الفت گفت: بستانکاری مطبوعات به موقع پرداخت نمی‌شود و قدر رسانهها باید با احقاق حقش ادا ‌شود.

 انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در این دیدار گفت: ارتش با نگاه حضرت امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد. 

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: با صدور پیام تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره)، روز ۲۹ فروردین‌ماه را به عنوان روز ارتش تعیین کردند و ارتش مکتبی بر اساس نگاه امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد.

او تصریح کرد : در ابتدای انقلاب‌اسلامی منافقین کوردل شعار انحلال ارتش می‌دادند تا قدرت مدافع مردم و کشور را برای مقاصد شوم و تجزیه‌طلبانه‌ی خود از بین ببرند.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش گفت: عملیات تنبیهی «وعده صادق» تبلور ایمان، اعتقاد، علم و مقاومت در برابر تمام مستکبران جهان بود.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: مسیر حرکت پهپاد‌ها و موشک‌ها با برنامه بسیار هوشمندانه از شهر‌های رژیم منحوس صهیونیستی گذشت تا بخشی از قدرت نظامی ایران‌اسلامی نمایان شود.

دیگر خبرها

  • ۴۲ درصد تسهیلات اشتغال به فارغ‌التحصیلان بیکار اعطا می‌شود
  • ایجاد اشتغال و رفع مشکلات آب شهری و روستایی در اولویت است
  • احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است
  • پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی موجب آبروی جهان اسلام شد
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • تحقق شعار سال نیازمند انسجام دستگاه‌های مربوطه تولید است
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری