Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@00:18:20 GMT

امسال نیروگاه برق خرم آباد وارد مدار می شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۵۷۷۰

امسال نیروگاه برق خرم آباد وارد مدار می شود

خرم آباد - ایرنا - رییس بنیاد مستضعفان کشور گفت: امسال 2 واحد گازی از نیروگاه برق خرم آباد وارد مدار می شود.

به گزارش ایرنا محمد سعیدی کیا روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نیروگاه دارای 2واحد گازی و یک واحد بخار است که اکنون 2واحد گاز آن در دست ساخت است که تلاش می کنیم این واحدها به مدار وارد شود و عملیات ساخت بخش بخار آن نیز به تدریج از نیمه دوم سال شروع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعیدی کیا با اشاره به اینکه 75 درصد نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد متعلق به بنیاد مستضعفان است افزود: در گذشته مشکلاتی برای ارز این نیروگاه وجود داشت که با همکاری دستگاهها این مشکل برطرف شده است.
محمد سعیدی کیا ، رییس بنیاد مستضعفان کشور روز چهارشنبه در سفر به لرستان از برخی مناطق سیلزده از جمله دوره چگنی و معمولان دیدن کرد.
سعیدی کیا همچنین روستاهای سیلزده مسیر کشکان را بازدید کرد و از نزدیک در جریان حجم خسارت های وارده قرار گرفت و گزارشی از میزان تخریب ها و آخرین روند امدادرسانی به وی ارائه شد.
گفتنی است محموله های امدادی و اقلام کمکی بنیاد مستضعفان هفته های گذشته به سیلزدگان لرستان تحویل شده است.
35 هزار واحدمسکونی و تجاری در استان لرستان بر اثر سیل دچار خسارت شده که کار بازسازی، نوسازی و مقاوم سازی انها با حضور استان های معین انجام خواهد شد.
هر چند خسارت اولیه سیل 12 فروردین در لرستان 3700 میلیارد تومان عنوان شد اما با برآوردهای جدید به این رقم افزوده می شود و پیش بینی شده تا 10 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.
15 نفر در اثر بارش های سیل آسای لرستان جان خود را از دست دادند و زیرساخت های اساسی صدها روستا و چند شهر تخریب شد.
3210/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سعيدي كيا بنياد مستضعفان كشور نيروگاه برق خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، جلال شیخ پور گفت: عید فطر امسال مبلغ ۴۴ میلیارد تومان زکات فطره و کفاره در استان جمع آوری شد که ۴۰ میلیارد تومان آن فطریه عام، سه میلیارد تومان فطریه سهم سادات، ۶۰۰ میلیون تومان کفاره غیر عمد و ۴۰۰ میلیون تومان کفاره عمد بوده است.

وی اظهارداشت: امسال دو هزار و ۵۶۶ پایگاه ثابت و سیار در مراکز شهرها، بخش‌ها و روستا‌های سراسر استان شامل مراکز نیکوکاری، مساجد و محله‌های برپایی نماز عید فطر کار جمع آوری زکات فطره را برعهده داشتند.

به گفته شیخ پور مبالغی که از طریق زکات جمع‌آوری می‌شود در بخش‌های مختلف مسکن، تحصیل و امور معیشتی محرومان و نیازمندان هزینه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • واحد ۴ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به مدار تولید بازگشت
  • بازگشت واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید
  • هشت‌هزار مگاوات برق برای جبران ناترازی وارد مدار شده است
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک برطرف شد
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • تشدید باران در استان/پایه برق‌های آسیب‌دیده وارد مدار شدند
  • جشنواره رود و ریل؛ ۳۰ فروردین در در لرستان
  • استقرار بالگرد اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه خرم آباد
  • سفر ارزیاب یونسکو به لرستان برای ثبت جهانی«فلک‌الافلاک»