Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین:سرگردپاسدارمیعادمحمدنژادمسئول بسیج دانش آموزی شهیدفهمیده درخصوص اردوی میدان تیردانش اموزان گفت:این اردوی برای دانش آموزان مقطع متوسطه دوم به مدت 6روزدراردوگاه میدان تیرناحیه مقاومت بسیج خمین برگزارمی گردد.

وی گفت:درطول سال بصورت تئوری دروس امادگی دفاعی برای دانش آموزان متوسطه توسط مربیان آمادگی دفاعی تدریس وبه مدت یک روزاردوی عملی میدان تیربرای دانش آموزان هرساله دراردیبهشت ماه برگزارکه هدف ازآن ارتقاء سطح عملی دانش اموزان در تیراندازی واصول رزم می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبد الرضا پیر حسینلو مدیر آموزش و پرورش خمین  در حاشیه برگزاری این اردو گفت:آشنایی با فنون رزم و اصول دفاعی، تیراندازی بصورت عملی، افزایش توان رزمی دانش آموزان، تقویت روحیه شجاعت - ایثارگری و فداکاری وآمادگی همه جانبه برای مقابله با تهدیدات احتمالی از اهداف برگزاری این اردو است.

وی با بیان اینکه میدان تیر به عنوان بخش عملی درس آمادگی دفاعی است، افزود : میدان تیر برای دانش‌آموزان پسر اجباری است که 10 نمره تئوری و 10 نمره برای آموزش عملی آن در نظر گرفته می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی مهارتی دانش آموزان در آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، اردو‌ مهارتی ویژه دانش آموزان فعال و ممتاز علمی، انضباطی ورزشی و درسی با هدف تقویت روحیه اعتماد پذیری و مسئولیت پذیری به مدت ۲۴ ساعته برگزار شد.

آشنایی با کارکرد‌های اجتماعی مدرسه، انتقال اصول اساسی تربیتی به دانش آموزان و تقویت مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس از اهداف این اردوها است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • اردوی مهارتی دانش آموزان در آباده
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • بازدید دانش آموزان یزدی از انتقال خون یزد
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • اجرای اردوی عملی دانش آموزان
  • برگزاری اردوی عملی دانش آموزان
  • ◄ استفاده ۸ هزار دانش آموز قروینی از اتوبوس رایگان در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • برگزاری جشنواره طرح‌های تربیتی بسیج دانش آموزی در بام ایران
  • برپایی اردوی یک روزه بسیجیان خوی با عنوان طرح صالحین + تصاویر