Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@04:43:34 GMT

گوشی‌های تاشو سامسونگ جمع‌آوری می‌شوند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۵۸۴۱

گلکسی فولد که یک گوشی هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر است، یک محصول بسیار گران قیمت و لوکس ارائه شده از سوی شرکت کره‌ای سامسونگ به شمار می‌رود چرا که به هنگام رونمایی از آن، با قیمت ۱۹۸۰ دلار قیمت گذاری شد و در اختیار و معرض دید شرکت کنندگان و علاقمندان قرار گرفت. این گوشی با بهره‌مندی از صفحه نمایش انعطاف پذیر این امکان را به کاربرانش می‌دهد تا در صورت لزوم، از قابلیت بزرگ شدن نمایشگر و تبدیل به تبلت آن نیز استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش وب سایت the verge ، عرضه اولیه این گوشیِ حدوداً ۲۰۰۰ دلاری قرار است که قرار بود از ۲۶ آوریل سال جاری میلادی در برخی از بازارها نظیر ایالات متحده آمریکا و چین آغاز شود، حالا به نظر می‌رسد که گزارش‌های منتشره از خرابی و مشکل در صفحه نمایش این محصول عرضه آن را به تعویق خواهد انداخت.

سامسونگ بعد از انتشار بیانیه‌ای که این مشکل در صفحه نمایش گلکسی فولد را تأیید می‌کرد، حالا اعلام کرده است که تمامی گوشی‌های تاشوی این شرکت که تاکنون عرضه شده و پیش از عرضه عمومی در دسترس برخی از کاربران، علاقمندان و داوطلبان قرار گرفته است، جمع‌آوری خواهد شد تا بررسی‌های دقیق و لازم برای برطرف کردن مشکلات مربوطه صورت بگیرد و از بروز مشکلات و آسیب‌های احتمالی در آینده جلوگیری به عمل آورده شود.

ایسنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ریلمی Narzo 70 5G به تراشه Dimensity 7050 SoC مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی ریلمی Narzo 70 5G که قرار است به زودی عرضه شود، به تراشه مدیاتک Dimensity 7050 SoC مجهز شده است و آن را به سریع‌ترین گوشی هوشمند در رده خود تبدیل کرده است؛ این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است.

یک دوربین سه‌گانه در یک ماژول دایره‌ای شکل روی پنل پشتی گوشی ریلمی Narzo 70 5G تعبیه شده است، دوربین اصلی آن به حسپر ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است؛ انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی بهره می‌برد.

پیش از این شرکت ریلمی اعلام کرده بود که در تاریخ ۲۴ آوریل گوشی Narzo 70x 5G را وارد بازار خواهد کرد، اکنون نیز اعلام کرده است که گوشی Narzo 70 5G نیز در همان روز عرضه خواهد شد.

کد خبر 747100

دیگر خبرها

  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟