Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امروز در همایش تجلیل از یاوران مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تلاش ها و اقدامات خالصانه مردم اصفهان در خوزستان مانند نگینی روشن و درخشان است.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند؛ «مردم استان اصفهان سخاوتمند و بخشنده هستند»، اصفهانی ها ممکن است برای خودشان کم بگذارند، اما برای مردم و در راه خدا خرج می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اصفهان گفت: مردم اصفهان نه تنها در راهپیمایی و تظاهرات، بلکه درزمینه هزینه و خرج کردن اموالشان برای رفع بحران و کمک به سیل زدگان نمونه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مردم این خطه ولخرجی نمی کنند، اما در مواقع لزوم برای خدا و دیگر هموطنان خود جان هم می دهند. اساساً ملت ایران با برگزاری این گونه مراسم، راهپیمایی ها و شهادت ها بوده که همواره به پیشرفت و پیروزی دست یافته اند و دشمن را شکست دادند.

طباطبایی نژاد خاطر نشان کرد: حضور در راهپیمایی‌های حمایت از انقلاب به قلب انسان نور می دهد، جوانهای نسل امروز که امام (ره) و انقلاب را ندیدند بهتر از مردم دوران انقلاب از این نظام و ارزش های آن دفاع می کنند و در مواقع لزوم با دفاع از حرم و ولایت جان خود را نیز فدا می کنند. 

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش تجلیل از یاوران مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 آژیر قرمز در اصفهان/ فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس

به گزارش خبرآنلاین، آژیر قرمز برای شهری که تمام هویتش را از میراث ملموس و ناملموس خود می‌گیرد، روشن شد.

دنیای اقتصاد نوشت: فرونشست اصفهان تا آنجا پیش رفت که حالا به میراث عظیم چند صد ساله و بلکه ۲۰۰۰ ساله اصفهان رسید و ترک‌ها با سرعت بر روی دیواره‌ها و سقف بناها پیش می‌روند. اصفهان که یکی از توریستی‌ترین مقاصد گردشگری کشور محسوب می‌شود، باید دید با قرار گرفتن در این چالش بزرگ، به مرگ توریسم و اقتصاد این بخش نزدیک می‌شود؟

بحران آب به‌واسطه برداشت های بی‌رویه چه در حوزه کشاورزی و صنعت و چه در حوزه گردشگری و ساخت و سازهای بی‌رویه، این میراث جهانی را به سکانس آخر رسانده است.

زاینده‌رودی که زمانی به زنده‌رود شهرت داشت، حالا به کمترین میزان خود رسیده و آب‌های زیرزمینی و سفره‌ها خالی از آب شده‌اند.

آبیاری‌های غیراصولی در بخش کشاورزی و توسعه بیش از حد صنایع، بلای جان اصفهان و میراث کهنش شده است.

خشکسالی، آلودگی هوا و محیط زیست، فرونشست، مهاجرت و حتی نزاع‌های قومی همه ناشی از عدم مدیریت برای مصرف آب است، که زنگ خطر را برای اصفهان روشن کرده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899508

دیگر خبرها

  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  •  آژیر قرمز در اصفهان/ فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است