Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:52:00 GMT

آمادگی فرودگاه زنجان برای صادرات کالاهای فسادپذیر

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۵۹۲۱

آمادگی فرودگاه زنجان برای صادرات کالاهای فسادپذیر

مدیر فرودگاه زنجان گفت: بسترهای لازم برای صادرات کالاهای فسادپذیر در فرودگاه زنجان مهیا است.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فرودگاه زنجان مجوز پایانه مرزی هوایی را دریافت کرده و امکان پروازهای بین‌المللی را دارد و بخش خصوصی، تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان کالا باید از این ظرفیت بهره بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انتقال کالاهای فاسدشدنی مانند میوه‌ها و گل‌های زینتی که استفاده از حمل و نقل زمینی برای آن‌ها مناسب نیست، بهتر است از طریق هوایی که سرعت جابه‌جایی بالاتری دارد، انجام شود.

مدیر فرودگاه زنجان یادآور شد: کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و کشورهای همسایه ایران مقاصد خوبی برای جابه‌جایی کالاهای فسادپذیر و نیز کالاهای لوکس که صرفه اقتصادی بیشتری دارند، محسوب می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: وجود بسترهای حمل و نقل یکی از مولفه‌های مهم در بهبود شاخص‌های اقتصادی و رونق تولید به‌شمار می‌رود و خوشبختانه استان زنجان از این ظرفیت برخوردار است که این موضوع می‌تواند مورد استقبال تولیدکنندگان و بخش خصوصی قرار گیرد.

قاسمی خاطرنشان کرد: برقراری پرواز زنجان - مشهد نیز یکی از اولویت‌های مهم فرودگاه است که از طریق مسئولان استانداری و استاندار زنجان مورد پیگیری قرار گرفته است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر

علیرضا پیمان پاک اظهار داشت: پرداخت ارز امسال به واردکنندگان کالا‌های اساسی از یک تا دو روز آینده آغاز می‌شود و نگرانی بابت تامین ارز کالا‌های اساسی نداریم.

به گزارش تسنیم، وی اظهار داشت: پرداخت ارز امسال به وارد کنندگان کالا‌های اساسی از یک تا دو روز آینده آغاز می‌شود و نگرانی بابت تامین ارز کالا‌های اساسی نداریم و تمام منابع ارزی در دسترس است.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ از بابت تامین ارز مورد نیاز کالا‌های سال بسیار خوبی بود و به شکل مرتب و مناسبی انجام می‌شد، اما همواره تاخیری در پرداخت ارز کالا‌های اساسی وارداتی وجود دارد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برخی از کالا‌ها در حال حرکت به این سمت هستم که ارز آن‌ها به موقع تامین شود و در برخی از کالا‌ها تامین ارز با فاصله انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: در سال جاری نیز روند تامین ارز به طور مستمر و با هماهنگی بانک مرکزی در حال جریان است و تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون
  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد
  • آمار تأمین ارز واردات تا ۲۸ فروردین+جدول
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی صنایع و واردات در برابر صادرات
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • رشد ۱۰ برابری صادرات راه‌آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
  • اعزام ۸۷ هزار زائر حج تمتع امسال از ۲۴ اردیبهشت
  • صادرات ۵۰ تن خوراک ماهی از طریق مرز لطف آباد به ازبکستان