Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور ظهر امروز در حاشیه بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو واحد گازی این نیروگاه در دست‌ساخت است و تلاش بر این است که امسال این دو واحد گازی به مدار وارد شود و بخش بخار نیز به‌تدریج از نیمه دوم سال شروع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه این مجموعه در سال ۹۸ به بهره‌برداری نمی‌رسد، امسال دو واحد گازی آن به بهره‌برداری می‌رسد و به شبکه وصل می‌شود، انجام این کار ۷۵ درصد متعلق به بنیاد مستضعفان و ۲۵ درصد شرکت است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور عنوان کرد: مشکلاتی سر ارز بود و بعضی از دستگاه‌ها روی آن حرف داشتند که با جلساتی زیادی که با بانک‌ها داشتیم این مسئله حل شد.

 

انتهای پیام/ت

بهره برداری از واحدهای گازرسانی در لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین اصغری با بیان اینکه به علت نقص فنی و خرابی الکتروپمپ چاه شماره ۵ در دشت تقی آباد، نسبت به نصب الکتروپمپ جایگزین در این چاه اقدام شد، اظهار داشت: امور آب و فاضلاب میاندوآب به منظور ارائه خدمات مطلوب و مستمر به مشترکین به خصوص در این ایام نوروز و تعطیلات با تلاش بی‌وقفه پرسنل اتفاقات و بهره‌برداری، الکترو پمپ و کابل چاه شماره ۵ دشت تقی آباد تعویض و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود:با انجام  این اقدامات و آماده سازی چاه شماره ۵ جهت رفع کمبود آب و افت فشار ناشی از حوادث غیر مترقبه، در مواقع ضروری مشکل کمبود آب شرب وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • چرا مخملباف، مجید انتظامی را روبروی بنیاد مستضعفان تنها گذاشت
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • پالایشگاه جمع‌آوری گازهای مشعل با حضور رئیس جمهور در دهلران بهره‌برداری می‌شود
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • به زودی پالایشگاه جمع‌آوری گاز‌های مشعل به بهره‌برداری می‌‌رسد
  • اتصال واحد سوم گازی نیروگاه گهران سیرجان به شبکه برق کشور
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال