Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا پاکدل عصر چهارشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مراحل تدوین طرحی هستیم که در چهار سال آینده بتوانیم در بخش مردان جزو چهار تیم برتر هندبال آسیا قرار گیریم و در بخش بانوان نیز بتوانیم جزو شش تیم برتر آسیا شویم.
وی افزود: همچنین یکی دیگر از اهداف مهم فدراسیون هندبال ، برنامه ریزی مناسب و مدون در رده های سنی پایه است و باید در طرح استعدادیابی نیز کار بیشتری را انجام دهیم که این امر مستلزم مشارکت همه استان ها خواهد بود چون طرح استعدادیابی بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که برای حضور در انتخابات ریاست هیات هندبال گیلان به رشت سفر کرده ، ادامه داد: همچنین در صدد برگزاری تورنمنت بین المللی با نام انزلی کاپ در منطقه آزاد بندرانزلی گیلان هستیم که در صورت موافقت با منطقه آزاد انزلی، این مسابقات را خرداد ماه سال جاری برگزار خواهیم کرد.
رئیس فدراسیون هندبال بیان کرد: در صوت برگزاری رقابت های بین المللی هندبال انزلی کاپ، این رویداد در سایت فدراسیون کشور و همچنین سایت فدراسیون جهانی هندبال ثبت خواهد شد تا هر سال شاهد برپایی این مسابقات با حضور تیم های آسیایی و اروپایی باشیم.
وی به وضعیت هندبال گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در ارزشیابی سال 97 فدراسیون هندبال ، گیلان یکی از استان های انتهایی بوده که دلیل عمده آن ، نداشتن رئیس هیات بوده و مدتی است که فعالیت هندبال در این استان کمرنگ شده است.
وی اضافه کرد: البته با توجه به انتخاب رئیس هیات هندبال استان گیلان ، امیدواریم شاهد رشد سریع این رشته باشیم و در یک مدت زمان مشخص ، گیلان بتواند به جایگاهی که زیبنده آن است در رشته هندبال در کشور دست یابد چون این توان و پتانسیل در این استان وجود دارد.
پاکدل که به تازگی به عنوان رئیس فداسوین هندبال انتخاب شده ، در ادامه گفت: البته شرکت در انتخابات ریاست هیات هندبال گیلان، اولین حضورم در مجمع انتخایاتی است و خوشحالم که توانستم در این مجمع شرکت کنم که این انتخابات نیز بسیار خوب و در کمال آرامش انجام شد.
انتخابات ریاست هیات هندبال استان گیلان روز چهارشنبه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد که در نهایت، مصطفی فروزش با کسب 12 رای از 16 آرای ماخوذه ، به عنوان رئیس جدید هیات هندبال گیلان منصوب شد.
7285 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره کل ورزش و جوانان انتخابات حضور در انتخابات سالن اجتماعات شرکت در انتخابات 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیرخانه هیات بررسی تبلیغات استان خوزستان اطلاعیه شماره ۵ مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴۰۳ صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:


به آگاهی نامزد‌های محترم مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند: در راستای برگزاری مرحله دوم انتخابات و براساس ماده ۷۴ قانون انتخابات مذکور، فهرست و مشخصات کامل امکانات نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی "موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری" که عرفا می‌توان از آنها برای تبلیغات عمومی در انتخابات استفاده کرد، در اختیار فرمانداری‌های مرکز انتخابیه آبادان و رامهرمز قرار داده شده است؛ بنابراین نامزد‌های محترم یا نمایندگان قانونی آنها می‌توانند به منظور ثبت درخواست استفاده از این امکانات و کسب اطلاعات بیشتر، از روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه تا روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در ساعت‌های اداری به فرمانداری‌های یادشده مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • سقوط دانشگاه‌های چهار کشور بزرگ جهان در رتبه‌بندی QS
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • تاج: لیگ برتر ایران پیر است/ جشن برترین‌های لیگ با مدل AFC برگزار می‌شود
  • مهدی تاج: VAR را از چین می‌آوریم؛ لیگ برتر پیر است
  • VAR چینی در لیگ برتر ایران
  • رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار می کنند
  • افتتاح لیگ برتر سبک تاکرا با حضور پریچهره
  • شاهرود، میزبان مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته دو هندبال