Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از کلیه عوامل، دست اندرکاران و فعالان حوزه فوتبال کشور دعوت کرد مستندات، مشاهدات و اطلاعات خود در خصوص هرگونه تخلف و اتهامات غیر اخلاقی را به این کمیته اعلام کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در اطلاعیه کمیته اخلاق آمده است؛ با توجه به مطرح شدن برخی موضوعات و موارد مرتبط با تخلفات و جرایم اخلاقی در حوزه فوتبال کشور بدینوسیله از کلیه عوامل، دست اندرکاران و فعالان حوزه فوتبال کشور دعوت می‌گردد مستندات، مشاهدات و یا هرگونه اطلاعات خود در خصوص تخلف و یا اتهامات غیر اخلاقی مرتبط با فعالیت‌های حوزه فوتبال را به این کمیته جهت پیگیری و انجام تحقیقات قانونی لازم اعلام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که بررسی اینگونه موضوعات در صلاحیت مراجع ذیربط بوده و مطرح نمودن مسائل و گزارش‌های اثبات نشده تنها موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد نگرانی‌های غیر ضروری در سطح جامعه می‌باشد که قابل پیگرد توسط مراجع ذیصلاح خواهد بود و در این خصوص برخورد لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق لیگ برتر فوتبال میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟

معاون عملیات پلیس راهور  تهران بزرگ گفت: هدف از بکارگیری خودروها و موتورسیکلت‌های مجهز به دوربین، اعمال قانون، جهت کاهش ترافیک و ایجاد نظم بیشتر است.

به گزارش مشرق، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای سال نیز این برخوردها به صورت جدی انجام شده است و کارهای جدید تری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.

وی افزود: به زودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود. خودروهایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد. این ترددها در مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در جاهایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در شش طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند که بتوانیم ان شاء الله یک نظم خاص و روان سازی ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • ارزش‌های اخلاقی و تکالیف الهی تنها مختص به افعال خارجی نیست
  • اوج اخلاق اجتماعی غربی «دیگرخواهی» است
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • از شاخص‌های هنجاری علم تا ظهور اخلاق علمی
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران
  • واکاوی تقابل علم و اخلاق علمی