Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@17:27:36 GMT

۱۲۰ میلیون متر مکعب آب از سد طالقان خالی شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۶۰۸۲

۱۲۰ میلیون متر مکعب آب از سد طالقان خالی شد

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۱۲۰ میلیون متر مکعب آب جمع‌آوری‌شده در سد طالقان خالی شد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود بهمنی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان البرز، اظهار کرد: اکنون در شرایط خاصی هستیم که برایمان پیش آورده‌اند باید برای بهبود وضعیت وحدت و دوستی را در دستور کار داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه تنها راه نجات کشور را تحقق نام سال دانست و گفت: باید امروز به واحد‌های تولیدی رسیدگی شود، ظرفیت‌های تولیدی افزایش یابد تا شاهد افزایش اشتغال و عرضه بیشتر کالا باشیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه‌ها باید متناسب با درآمد‌ها تطبیق داده شود، گفت: با توجه به اقدامات انجام‌شده، قطعاً جلوی قاچاق کالا گرفته می‌شود.

بهمنی در بخش دیگری با اشاره به بارندگی‌های اخیر، اضافه کرد: حدود ۱۲۰ میلیون متر مکعب آب جمع‌آوری‌شده در سد طالقان خالی شد و با تمهیدات انجام‌شده استان البرز کمترین آسیب را در کشور دید.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از مشکلات مردم را می‌توان با آرامش دادن به جامعه رفع کرد، گفت: با این اقدام دولت می‌تواند شرایط را روبه‌راه کند.

به گفته نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در سال جاری ۴۰۰ هزار تومان حقوق‌ها افزایش داشته که این میزان در توان دولت بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سد طالقان تولید اشتغال کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی

 
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی و لزوم داخلی‌سازی در این بخش، گفت که تا یک ماه آینده باید در آیین‌نامه اسقاط خودروهای فرسوده بازنگری شود.

به گزارش ایسنا، نصرالله پژمانفر امروز در حاشیه جلسه وزیر صمت با کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: باتوجه به حجم بالای خودروهای فرسوده، باید برای اسقاط این خودروها برنامه داشته باشیم. در همین راستا مقرر شد در یک ماه آینده وزارت صمت برنامه‌های خود را در رابطه با اسقاط خودروهای فرسوده، ارتقای ایمنی خودروهای تولیدی در پلتفرم‌های جدید، کاهش ارزبری خودروهای مونتاژی و حمایت از ناوگان حمل و نقل داخلی را به این کمیسیون ارائه کند.

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود
  • ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • دعوت جمعی از فرهنگیان بردسکن به مجلس شورای اسلامی
  • واردات خودروهای دست دوم در دستور کار قرار بگیرد
  • مدیران پروازی از سراسر کشور حذف شوند
  • کشت بهاره نخود در نظرآباد آغاز شد
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود