Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@05:09:28 GMT

کشف بیش از هزار لیتر سوخت قاچاق در تاسیسات مرزی دوغارون

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۶۱۳۸

کریم نوایی نظامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، مطرح کرد: قاچاقچیان از تاریکی شب استفاده کرده و این مقدار سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را در قالب 65 گالن 20 لیتری در تاسیسات پایانه مرزی دوغارون مخفی کردند تا روز بعد آن را به رانندگان افغانستانی بفروشند.

وی ورود و خروج کامیون‌ها از طریق این پایانه مرزی را در فروردین‌ماه امسال به صورت میانگین روزانه 260 دستگاه اعلام کرد و افزود: نرخ گازوئیل در جایگاه‌های سوخت داخل کشور به قیمت هر لیتر 3500 ریال عرضه می‌گردد که به اصطلاح«گازوئیل کش‌ها» در مرز آن را به دلالان به نرخ هر لیتر 20 هزار ریال می‌فروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوایی نظامی تصریح کرد: همچنین دلالان این سوخت را با قیمت 35 هزار ریال به رانندگان افغانستانی می‌فروشند و این درصورتی است که قیمت هر لیتر گازوئیل در افغانستان 70 هزار ریال است.

خراسان رضوی 300 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد که 90 کیلومتر آن در محدوده شهرستان تایباد واقع است. پایانه مرزی دوغارون در 18 کیلومتری شهر تایباد قرار دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: افغانستان خراسان رضوی قاچاق کشف و ضبط مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، سرهنگ حسین تقی زاده افزود: مأموران پاسگاه حاجی آباد بیرجند هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی از یک سواری پژو و یک دستگاه کامیون هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی کشف کردند.

وی گفت: ماموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو را توقیف و ۲متهم را دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی بیرجند افزود: ۲متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد
  • کشف یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یزد
  • رسیدگی به پرونده قاچاق ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت در خرمشهر
  • کشف ۲۶ هزار و ۲۸۳ لیتر انواع سوخت قاچاق
  • ۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر عسلویه
  • کشف هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در بندرعباس  
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تایباد
  • ۶۴ تن داروی دام از پایانه مرزی دوغارون تایباد به افغانستان صادر شد