Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از کلیه عوامل ، دست اندرکاران و فعالان حوزه فوتبال کشور دعوت کرد مستندات، مشاهدات و اطلاعات خود در خصوص هرگونه تخلف و اتهامات غیر اخلاقی را به این کمیته اعلام کنند.

در اطلاعیه کمیته اخلاق آمده است: با توجه به مطرح شدن برخی موضوعات و موارد مرتبط با تخلفات و جرایم اخلاقی در حوزه فوتبال کشور بدینوسیله از کلیه عوامل، دست اندرکاران و فعالان حوزه فوتبال کشور دعوت می‌گردد مستندات، مشاهدات و یا هرگونه اطلاعات خود در خصوص تخلف و یا اتهامات غیر اخلاقی مرتبط با فعالیت‌های حوزه فوتبال را به این کمیته جهت پیگیری و انجام تحقیقات قانونی لازم اعلام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که بررسی اینگونه موضوعات در صلاحیت مراجع ذیربط بوده و مطرح نمودن مسائل و گزارش‌های اثبات نشده تنها موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد نگرانی‌های غیر ضروری در سطح جامعه می‌باشد که قابل پیگرد توسط مراجع ذیصلاح خواهد بود و در این خصوص برخورد لازم صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

علت تعویق جلسه کمیته اخلاق برای پرونده فروزان مشخص شد

پشت پرده تبانی و شرط بندی در فوتبال ایران/ وقتی متهمان اتهام می‌زنند!

فدراسیون فوتبال ایران از کی‌روش به کمیته اخلاق فیفا شکایت می‌کند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از شکست 3 بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، گفت: با توجه به بخشنامه فدراسیون فوتبال که ما را از مطرح کردن یکسری مسائل منع کرده، نمی‌توانم حرف بزنم اما یک خواهش دارم. ما در مورد مسائل داوری حرف نمی‌زنیم، اما اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • ارزش‌های اخلاقی و تکالیف الهی تنها مختص به افعال خارجی نیست
  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • اوج اخلاق اجتماعی غربی «دیگرخواهی» است
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • از شاخص‌های هنجاری علم تا ظهور اخلاق علمی
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • واکاوی تقابل علم و اخلاق علمی