Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:57:03 GMT

نیروهای دولتی و مردمی قم درکمک به سیلزدگان همدل بودند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۶۱۸۵

نیروهای دولتی و مردمی قم درکمک به سیلزدگان همدل بودند

قم - ایرنا - استاندار قم با قدردانی از کمک های سخاوتمندانه مردم قم به سیل زدگان گفت: این کمک ها جلوه های زیبایی از همدلی و اتحاد نیروهای دولتی و مردمی را به نمایش گذاشت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز چهارشنبه در نشست با اعضای قرارگاه کمک های مردمی مستقر در لرستان با اشاره به گسیل امکانات و کمک های قم به مناطق سیل زده کشور از جمله پلدختر اظهار کرد: گزارش اقدام ها و فعالیت های افراد، موکب ها و گروه هایی که در این کار مشارکت داشته اند باید در نشستی جمع بندی و به مردم ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: استان قم علاوه بر کمک های مردمی، در بحث مدیریت بحران و پیشگیری از وقوع سیلاب در داخل استان و میزبانی همزمان از میلیون ها زائر و مسافر نوروزی و نیمه شعبان نیز عملکرد بسیار موفقی داشت که مستند سازی و انعکاس گزارش این بخش از کار نیز ضروری است.
استاندار قم تصریح کرد: ترویج فرهنگ کار خداپسندانه، بی منت و خدمت رسانی صادقانه در کنار همدلی نیروهای مردمی و دولتی از مهم ترین دستاورد های این حضور و مشارکت کم نظیر بود.
سرمست با تأکید بر لزوم تلاش در جهت نظام مند کردن بیشتر کمک های استان قم به سیل زدگان خاطرنشان کرد: این کمک ها باید به شکل موثر و تا تثبیت شرایط به ویژه برای ماه مبارک رمضان نیز استمرار داشته باشد.
مهرداد غضنفری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم نیز در این نشست به عنوان نماینده ویژه استاندار قم در استان لرستان و مسؤل قرارگاه کمک های مردمی گزارشی از اقدام ها و فعالیت های استان در کمک به مناطق سیل زده لرستان و دیگر استان های سیل زده ارائه داد.
همچنین محسن اوروجی، ‌مدیرکل ‌مدیریت بحران‌ قم ضمن تشکر از فعالیت های نهادهای ذیل ستاد مدیریت بحران و ستاد مردمی، گزارشی از ارسال امکانات و ماشین آلات سنگین و اقدام های زیرساختی صورت گرفته در استان های گلستان، لرستان و خوزستان ارائه نمود.‌
سیل در نخستین روزهای سال جاری منجربه خسارت های جانی و مالی در برخی از نقاط کشور شد.
1175 /

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل 98 قم كمك هاي مردمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس بهزیستی شهرستان میاندوآب از اهدای ۵ دستگاه ویلچر توسط یکی از خیّرین این شهرستان خبر داد و گفت: حاجیه خانم اکرم بهاقلی از خیّرین نیک اندیش میاندوآب به یاد فرزند مرحومش نوید رحیم پور ۵ دستگاه ویلچر به بهزیستی میاندوآب اهدا کرد.

عباس پورحسین با قدردانی از این اقدام خداپسندانه تصریح کرد: مشارکت های مردمی یکی از ارکان اساسی خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی بشمار می رود.وی تصریح کرد: به طور قطع این اقدام خیرخواهانه علاوه بر اینکه نزد پروردگار از جایگاه والایی برخوردار است، موجب خشنودی جامعه هدف نیز خواهد شد.

کارشناس مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان میاندوآب نیز با اشاره به مشارکت فعالانه جامعه خیّرین از اقدامات و برنامه های بهزیستی، افزود: سازمان بهزیستی نگاه و اهمیّت ویژه ای به مشارکت های مردمی در پیشبرد امور حمایتی و توانبخشی دارد.

رضا همایونی ابراز امیدواری نمود تا با همراهی رسانه ها، بیش از پیش شاهد گسترش فرهنگ کمک به همنوع باشیم.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت نام‌نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب
  • طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت داشته است
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح لرستان در روز ارتش
  • رژه نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در لرستان
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند