Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@16:40:42 GMT

وضعیت درمان ایثارگران بهبود می یابد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۶۱۸۷

وضعیت درمان ایثارگران بهبود می یابد

گچساران- ایرنا -عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی برنامه های مناسبی برای بهبود وضعیت درمان ایثارگران و خانواده آنان دارد که تا پایان بهار امسال نهایی می شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در گچساران اظهار داشت: تامین هزینه های حق پرستار، عمل های اجرایی،تامین هزینه های دارویی و هتیلنگ ایثارگران و خانواده آنان از مواردی است که در مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه برای آن برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بازنگری در بیمه درمان ایثارگران و تشکیل صندوق ذخیره با قابلیت پرداخت هزینه های فاقد بیمه ایثارگران را از برنامه های پیش بینی شده مجلس برای بهبود وضعیت درمان ایثارگران و خانواده آنان ذکر کرد.
نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود جانبازان شیمایی نیازمند کپسول و داروی های خاص گران قیمت،جانبازان قطع نخاع که سه نفر از آنان پرستاری می کنند و یا والدین شهدایی که نیاز به پرستار دارند ،گفت: وظیفه دولت و مجلس برای چاره اندیشی در امور درمانی ایثارگران و خانواده آنان سنگین تر شده است.
جعفرزاده ایمن آبادی به بروز سیل در برخی استان های کشور اشاره کرد و گفت: یکی از آخرین دستگاه هایی که وارد امدادرسانی شد بنیاد شهید بود در صورتی که جامعه ایثارگری نیاز به امدادرسانی سریعتری داشتند.
وی گفت: سالیانه 30 هزار میلیارد ریال برای درمان ایثارگران و خانواده آنان هزینه می شود.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره وضعیت اشتغال ایثارگران گفت: متاسفانه در سال های اخیر به دلیل شرایط بد اقتصادی کشور اشتغال بکار ایثارگران مطلوب نبوده است.
اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در سفری سه روزه به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده اند.
بازدید از شهرک های صنعتی برای ارزیابی مشکلات کارآفرینان و رونق تولید، بازدید از طرح های بازآفرینی شهری در بافت فرسوده شهر دوگنبدان با هدف اجرا در دیگر مناطق بافت فرسوده کشور از برنامه های اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در نخستین روز سفر آنان در گچساران بود.
8143/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد برنامه هاي مجلس ايثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جداول و پیوست‌های بودجه ۱۴۰۳

جداول و پیوست‌های لایحه بودجه ۱۴۰۳ هفته گذشته اعلام وصول شد و در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ درباره جداول تفصیلی و پیوست ها و ارقام بودجه در جلسه علنی یکشنبه ۱۹ فرودین مجلس اعلام وصول شد.

بخش دوم لایحه بودجه برای ثبت پیشنهادات نمایندگان و کمیسیون ها تخصصی در سامانه بارگذاری شد تا با اتمام این مهلت در دستور کمیسیون تلفیق قرار گیرد.

طبق گفته مجتبی یوسفی، عضو هیات رییسه مجلس، گزارش کمیسیون تلفیق حداکثر تا هفته اول اردیبهشت به صحن علنی ارائه شده و در دستور مجلس قرار می گیرد.

با تغییر و اصلاح ماده ۱۸۲ آیین‌نامه داخلی مجلس، روند بررسی لایحه بودجه تغییر کرد بدین شکل که ابتدا کلیات بخش اول لایحه بودجه شامل ماده­ واحده مشتمل بر احکام مورد نیاز برای اجرای بودجه کل کشور، سقف منابع بودجه عمومی دولت به تفکیک درآمدها و واگذاری دارایی­‌های سرمایه­‌ای و مالی و اجزای اصلی آنها، ترازهای عملیاتی، سرمایه­‌ای و مالی بودجه عمومی دولت و فروض برآورد منابع و مصارف بودجه در مجلس بررسی می شود و سپس بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول تفصیلی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

بخش اول لایحه بودجه در اسفندماه ۱۴۰۲ به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسید و توسط رییس مجلس برای اجرا ابلاغ شد.

بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ را در پیوست‌های زیر بخوانید:

جداول کلان

پیوست ۱

پیوست ۲

پیوست ۳

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نهایی شدن بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ امروز در کمیسیون تلفیق
  • منظور:‌ قانون برنامه هفتم توسعه به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • تبدیل وضعیت شغلی ۲۳۳ نفر از خانواده ایثارگران در پتروشیمی پردیس
  • طفره کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تفحص حقوق‌های نجومی
  • بررسی بخش جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس با حضور منظور
  • جداول و پیوست‌های بودجه ۱۴۰۳