Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاه حسینی توضیحات جدیدی در مورد پرونده همجنسگرایی در فوتبال ایران ارائه داد.

طرفداری- حرف‌هایی که عبدالرحمان شاه‌ حسینی روز دوشنبه در تلویزیون و خبرورزشی پیرامون همجنس‌گرایی بر زبان آورد بازتاب بسیار وسیعی در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت.

به گزارش خبرورزشی، عبدالرحمان شاه‌ حسینی رئیس اسبق کمیته انضباطی همچنان روی حرف‌هایش در برنامه فرمول یک اصرار داشته و تأکید دارد که باید با فساد موجود در فوتبال برخورد قاطع صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی صریح فوتبال ایران عصر دیروز در گفت‌وگویی با خبرورزشی پیرامون پرونده همجنس‌گرایی در فوتبال ایران که خودش مطرح کرده بود اطلاعات جدیدتری در اختیارمان گذاشت.

نمایندگان مجلس هم می‌دانستند

من مورد سؤال قرار گرفتم و با رعایت اصول امانتداری و حرفه‌ای برخی مسائل را پیرامون گزارش همجنس‌گرایی در فوتبال مطرح کردم، اما انصاف این بود که رسانه‌ها هم امانتداری را رعایت کنند. متأسفانه در بعضی از سایت‌ها و فضای مجازی حرف‌های من در مورد این مسئله مهم را تکه‌تکه کردند و چیزی که خودشان می‌خواستند را انتشار دادند. حال آن که طبق قانون، این حرکت جرم محسوب می‌شود. اصل مطلب این است که از من در مورد بحث حرکت زشت همجنس‌گرایی در فوتبال سؤال شد و من هم گفتم گزارشی در این رابطه از سوی یک نهاد امنیتی آمده است. این گزارش وجود دارد. هنوز هم از طریق خبرورزشی تأکید می‌کنم که وجود دارد، اما گزارش خام بوده و مستلزم بررسی است. اگر تأیید شود که خاطیان باید مجازات شوند و اگر هم تکذیب شود آن‌هایی که چنین تهمت‌هایی زده‌اند باید به دادگاه معرفی شوند. آقای پورمختار، رئیس اسبق کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خودشان در جریان این پرونده هستند. علاوه بر ایشان نمایندگان دیگری نیز در جریان بودند. این گزارش مستلزم رسیدگی است. علاوه بر نمایندگان محترم مجلس، مدیران فدراسیون و حراست وزارت ورزش هم در جریان پرونده بوده‌اند.

از خودشان بپرسید

اینکه چرا مقامات فدراسیون و یا وزارت ورزش قضیه را دنبال نکرده‌اند، مسئله‌ای است که باید خودشان به آن جواب بدهند. البته آقای اسلامیان گفت انتظار نداشتیم آقای شاه حسینی که خودش قاضی بوده چنین حرفی بزند. من در پاسخ به ایشان می‌گویم کسی که در جریان پرونده نبوده اصلاً نباید در این مورد حرف بزند، نه آدمی مثل من که مسئول پرونده فساد در فوتبال بودم و گزارش همجنس‌گرایی را هم مطالعه کرده‌ام. همین الان آقای محمدی، رئیس محترم کمیسیون اصل ۹۰ مجلس می‌تواند توضیح بدهد که چرا در مجلس جدید قضیه فساد در فوتبال دنبال نشد؟

ورود دادستان

قضیه همجنس‌گرایی در فوتبال و لزوم حفظ اخلاقیات در فوتبال آن‌قدر مهم بود که شخص آقای جعفری‌دولت‌آبادی دادستان محترم تهران نامه زد و خواهان دریافت گزارش فوق شد، چون به عفت عمومی و اخلاقیات فوق‌العاده اهمیت می‌دهند. باز هم تأکید می‌کنم من گفتم گزارشی در مورد همجنس‌گرایی در فوتبال وجود دارد، اما هرگز نگفتم در محاکم قضایی به اثبات رسیده است. این قضیه مستلزم بررسی و رسیدگی است.

هشدار به خانواده‌ها

در گزارش فوق به تعداد زیاد مدارس فوتبال بی‌مجوز اشاره شده بود که متأسفانه در آن‌ها اتفاقات غیراخلاقی هم رخ داده بود که کار به دادسرا کشید. من به خانواده‌ها، هشدار می‌دهم قبل از ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس فوتبال در مورد مجوز و امنیت آنجا تحقیق کنند. البته فدراسیون هم باید نظارت خودش در این رابطه را افزایش دهد.

شرط‌بندی ربطی به فدراسیون ندارد

من موافق شرط‌بندی نیستم و تأکید دارم با کار غیرقانونی باید برخورد شود، ولی فدراسیون هیچ نقش و صلاحیتی در بررسی شرط‌بندی‌های غیرقانونی که در رستوران‌ها و باغچه‌های تهران انجام می‌شود، ندارد؛ بنابراین نباید بابت آن مورد انتقاد قرار بگیرد. به نظرم اراده برای مبارزه با فساد در این فدراسیون قوی‌تر از فدراسیون قبلی است!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است

نائب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل حساسیت‌های هفته‌های پایانی لیگ برتر کارگروهی تشکیل شده است تا مسابقات آتی را از همه جهات به دقت نظارت و بررسی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی محمد نبی در پاسخ به اینکه فدراسیون فوتبال برای مدیریت حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر چه تدبیری اندیشیده است، اظهار کرد: ۲۴ هفته از رقابت‌های لیگ امسال را پشت سر گذاشتیم و به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم. در بالای جدول رقابت سختی بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد. به دلیل همین حساسیت‌ها، جلساتی را در فدراسیون برگزار کردیم که طی آن کارگروهی تعیین شد تا همه مسابقات هفته‌های پایانی را با دقت نظارت و بررسی کند و مشکلی ایجاد نشود.

وی افزود: این کارگروه از همه جهات مسابقات هفته‌های پایانی را نظارت خواهد کرد و تمام بازی‌ها به دقت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. تیم‌ها در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال درباره واگذاری تیم‌های بزرگ پایتخت اضافه کرد: بخش خصوصی با مطالعه و تجزیه و تحلیل خاص خود وارد عرصه ورزش می‌شود و همه موارد و شرایط را پیش از ورود، ارزیابی کرده است چراکه باید به اهدافش برسد. یکی از این موارد نرخ بازگشت سرمایه است که باید روی آن حساب کرد. از سوی دیگر بحث درآمد پایدار هم مطرح است که این موارد می‌تواند به توسعه فوتبال کمک کند و نتایج آن را در استقلال و پرسپولیس خواهیم دید.

به گزارش ایمنا، آئین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی دیروز با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی، سیدمحمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی، مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نمایندگان مالکان جدید سرخابی‌ها برگزار شد.

بر این اساس در این جلسه مشخص شد که ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (پنج درصد)، رفاه (پنج درصد) و اقتصاد نوین (پنج درصد) انتقال پیدا کرد.

استقلال تهران هم‌اکنون با ۵۳ امتیاز در رده نخست قرار دارد و پرسپولیس با یک اختلاف امتیاز در جایگاه دوم لیگ برتر جای گرفته است.

منبع: ایرنا کد خبر 747834

دیگر خبرها

  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد