Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی در آستانه برگزاری نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش، پیامی را در اختیار ستاد خبری این رویداد سینمایی قرار داد.

در متن پیام وی آمده است:
«اگر سینما آیینه جلوه گری کمالات و بازنمایی واقعیات اجتماعی و کشف و شهود‌های هنری و هنرمند در قالب تصویر است، بدون شک آنچه بر پرده نقره‌ای ظاهر می‌شود یا به هر نحو با مخاطبان خویش پیوند می‌یابد، مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های ارزنده و تفکر اندیشمندانه سینماگران دغدغه‌مند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره فیلم وارش با تاکید بر فرهنگ عامه، سنت‌های رفتاری و گفتاری و با هدف جلب توجه دولتمردان، افکار عمومی و هنرمندان به مسائل زیست محیطی و نمایش فیلم‌هایی درخور در این رابطه می‌تواند نقش به سزایی در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی سینما به عنوان رسانه رصدگر جامعه باشد.

این رویداد همچنین به جهت تمرکز بر شاخصه‌های بومی و اقلیمی و برگزاری در استان سرسبز و زیبای مازندران و تاثیر در رشد فیلمسازان این منطقه و معرفی جاذبه‌های طبیعی و میراث ملموس و ناملموس و کهن ایران زمین اتفاقی درخور و ارزشمند است. جشنواره فیلم وارش مصداقی از ایفای نقش مسئولیت اجتماعی سینما و توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری در همه ایران است. امید آن که دست اندرکاران این جشنواره در مسیر حرکت خویش پاینده و بهروز و توفیق رفیق راهشان باشد.»

گفتنی است نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش به دبیری قربانپور ۹ تا ۱۳ اردیبهشت در استان مازندران و شهر‌های بابل، رامسر و ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان سینمایی فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه مهم رئیس جمهور به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی

رئیس جمهور با تاکید به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی گفت: اصل بر پاسخگو بودن است. مدیر باید طوری عمل کند که آشکار و پنهان او در فعالیت باید کاملا مسئولانه باشد و با داشتن روحیه مسئولیت‌پذیری به وظایف خود عمل کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در نشست شورای اداری سمنان اظهار داشت: ‌دستگاه‌های اجرایی در هر کدام از شاخص‌ها آمارهایی را ارائه می‌دهند که نادرست هم نیست. اما باید ببینیم که این آمارها به افزایش رضایت اجتماعی و بهبود وضعیت جامعه منجر شد یا نه؟ اگر نتیجه‌بخش بود یعنی خوب است. اما اگر نشد یعنی یک جا در فرآیند انجام کار مشکلی وجود دارد.

وی با بیان اینکه اصل بر پاسخگو بودن است و  مدیر باید طوری عمل کند که آشکار و پنهان او در فعالیت باید کاملا مسئولانه باشد و با داشتن روحیه مسئولیت‌پذیری به وظایف خود عمل کند، افزود: کسی که در یک حوزه قبول مسئولیت کرد باید تلاش کند که آن مسئولیت را تمام و کمال به انجام برساند. هرگونه کوتاهی و کم‌کاری و بی‌انگیزگی یا مسئولیت‌نشناسی در کل نظام اداری اثرگذار است.

دیگر خبرها

  • توصیه مهم رئیسی به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • توصیه مهم رئیس جمهور به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شد
  • اسراییل مصداق بارز یک رژیم دیوانه وبی‌رحم است/مسئولیت‌پذیری تهران
  • هنرمندی که یک کودک درون جسورداشت/«قصه‌های مجید» میراث پوراحمد است
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!