Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@03:48:54 GMT

حقوق های زیر 2 میلیون تومان، 44 درصد افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۶۶۳۲

حقوق های زیر 2 میلیون تومان، 44 درصد افزایش می یابد

 نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: آن گروه از کارکنان دولت که زیر 2 میلیون ریال حقوق دریافت می کنند ،بیش از 44 درصد درسال جاری به حقوق آنان افزوده می شود.

هادی قوامی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در گچساران افزود: با توجه به نرخ تورم در کشو، مجلس با بررسی هایی که انجام داد پیشنهاد داد حقوق افرادی که سطح حقوق پایین تری دارند تا 44 درصد افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در بخش دوم افزایش حقوق مصوب کرد که متناسب با سقف اعتبار موجود ، حقوق کارکنان دولت تا 10 درصد افزایش یابد.

وی بیان کرد: همه کارکنان دولت اعم از قراردادی و پیمانی جدای از این افزایش 10 درصدی ، چهار میلیون ریال به حقوق آنها اضافه می شود.

قوامی تصریح کرد: تلاش شده با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، جدول افزایش حقوق‌ها به طور شفاف مشخص شود تا در این راستا دست دولت نیز برای پرداختی‌ها باز گذاشته شود.

وی گفت: رعایت عدالت یکی از مهمترین فاکتورهای در نظر گرفته شده در پرداخت حقوق به کارکنان دولت است.

قوامی گفت: عده ای از مردم برای تامین معیشت خود تحت فشار هستند و دولت و مجلس موظف هستند که به این افراد بیشتر توجه کنند.

رییس و تعدادی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در سفری سه روزه ، امروز چهارشنبه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

این نمایندگان در طول سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد امروز چهارشنبه از بافت فرسوده دوگنبدان، شهرک صنعتی و صنایع نفت و گاز دشت گز گچساران دیدن کردند و در جلسه ای با فعالان اقتصادی و شورای اداری گچساران شرکت می کنند.

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس روزهای پنج شنبه و جمعه در یاسوج درنشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت ،شورای برنامه ریزی و توسعه استان و نشست نمایندگان اتاق بازرگانی یاسوج شرکت می کنند و از کارخانه سیمان مارگون هم بازدید می کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کمیسیون برنامه و بودجه حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد

به گزارش تابناک، نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد و داوود منظور با اشاره به لزوم کاهش تکیه بر درآمد‌های ناپایدار که در نوسان و عامل کسری بودجه نیز هستند، بیان کرد: دولت افزایش درآمد پایدار را در بودجه ۱۴۰۳ در نظر گرفته است و این درآمد‌ها از ۴۵ درصد در سال ۱۴۰۱ به ۵۲ درصد در سال ۱۴۰۲ رسیده و برنامه برای رسیدن به ۶۰ درصد در سال ۱۴۰۳ است.

وی ادامه داد: امیدواریم هرچه سریعتر قانون برنامه هفتم توسعه را دریافت کنیم، چون ظرفیت ها و رویکردهای جدیدی در این برنامه در نظر گرفته شده است. در اولین جلسه مجلس در سال جدید بخش دوم بودجه تحویل داده شد و مجلس هم فورا بررسی را آغاز کرد.


منظور گفت: یکی از مطالبات مهم مردم، اعطای اعتبارات بیشتر به بخش فرهنگ، گردشگری، ورزش و جوانان است. در بودجه امسال، شاهد افزایش ۴۵ درصدی بودجه این بخش بوده ایم و بخش ورزش افزایش ۱۰۰ درصدی بودجه داشته است. همچنین در بخش سلامت، شاهد افزایش ۳۰ درصدی بودجه بوده ایم و امسال ۲۵ هزار کادر درمان و ۱۸۰۰ عضو هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی جذب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • بهره‌وری در بخش کشاورزی استان بوشهر افزایش یابد
  • امسال ۷۰ هزار معلم جذب آموزش و پرورش می شوند
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد
  • قانون برنامه هفتم به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه افزایش حقوق کارگران است
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • خبر مهم برای کارگران | حق مسکن کارگران افزایش می‌یابد؟
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد