Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: دهکده اقتصاد مقاومتی استان تهران و ۷ پروژه گردشگری در شمیرانات با توجه به گران بودن زمین در این منطقه قابلیت اجرا ندارد. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، محمد امامی امین عصر امروز در پنجاهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به عدم جانمایی مناسب برای شهرک گلخانه‌ای حصار گلی در شهرستان ورامین اظهار داشت: بخشی از این موضوع ناشی از عدم تأمین آب مورد نظر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بازدیدی که از این شهرک به عمل آمد مقرر شد تا از 1000 هکتار زمینی که برای این شهرک درنظر گرفته شده است در 120 هکتار از اراضی آن 74 واحد گلخانه ایجاد شود.

شهرک گلخانه‌ای محصولات کشاورزی در ارومیه احداث می‌شود300 هکتار طرح گلخانه‌ای در استان بوشهر اجراء می‌شودکشت پیاز در گلخانه‌های فصلی توسط کشاورزان زنجانی + تصاویر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران افزود: همچنین مقرر شد در اراضی باقی مانده از این شهرک محصولاتی که نیاز به آب کمتری دارند کشت شود.

امامی امین سپس با اشاره به طرح کشت گل‌محمدی در اراضی شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند تصریح کرد: این طرح در صورت استقبال متقاضیان تداوم پیدا می‌کند، اما در مورد دهکده اقتصاد مقاومتی استان تهران و 7 پروژه گردشگری در شمیرانات با توجه به گران بودن زمین در این منطقه قابلیت اجرا ندارد.

انتهای پیام/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری شهید باغبانی در گتوند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جهانشیر سراج الدین میرقاید در بازدید از طرح ۱۱۰۴ هکتاری شهید باغبانی شهرستان گتوند، گفت: این طرح که مشتمل بر ۱۱ طرح از جمله؛ گلخانه تولید نشا و محصولات زراعی، زنبورداری، کشت گیاهان دارویی، کشت علوفه، زراعت چوب و ... نمونه‌ای از اراضی ملی واگذار شده محسوب می‌شود که برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی داشته است.

وی افزود: یکی از مهمترین ماموریت‌ها و وظایف محوله واگذاری اراضی ملی و دولتی در چهارچوب قوانین و مقررات برای اجرای طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی با هدف ایجاد اشتغال و جذب سرمایه و رونق اقتصادی است.

سراج الدین ادامه داد: واگذاری اراضی می‌تواند موجب افزایش تولید انواع محصولات زراعی، باغی و گلخانه‌ای و ایجاد اشتغال شود.

دیگر خبرها

  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • ۶۰ هزار هکتار زمین‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی زیرپوشش شبکه آبیاری است
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از زمین‌های کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری در گتوند
  • اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری شهید باغبانی در گتوند
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیب‌دار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیبدار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای