Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@19:35:53 GMT

دستگیری عاملان درگیری و نزاع دسته‌جمعی دهلران

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۶۷۲۱

دستگیری عاملان درگیری و نزاع دسته‌جمعی دهلران

باشگاه خبرنگاران جوان: محمد سهراب زاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز دهلران گفت: تاکنون هفده نفربه اتهام نزاع دسته جمعی، اخلال در نظم و ضرب و جرح به بازداشتگاه مرکز استان معرفی شده اند.

وی بیان کرد: بدون شک دادگاه عمومی بخش‌های موسیان ودشت عباس باهرگونه اخلال درنظم با قاطعیت و بدون اغماض برخورد می‌کند تا نظم حاکم بر منطقه مرزی و شهیدپرور دو بخش مذکور خدشه وارد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه قضایی موسیان عنوان کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی با توجه به حساسیت ویژه نسبت به موضوع افراد موثر در این نزاع را شناسایی و دستگیر کرد که اقدام سریع آن‌ها قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با امام جمعه شهرستان، مسئولان انتظامی، امنیتی ومعتمدین این بخش تلاش خواهیم کرد که سازش انجام شود ومسئله ملکی فی مابین حل شود.

سهراب زاده گفت: بدون شک دستگاه قضا با قاطعیت با کسانی که بخواهند نظم و امنیت منطقه را به هم بزنند برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: پرونده در حال رسیدگی و دستور قضایی لازم برای جلب و دستگیری سایر متهمان صادر شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری عاملان درگیری دهلران دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد

موسی ادیب‌فر مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت ۷۲ هزار و ۶۸۹ معاینه بالینی پزشکی قانونی در استان، گفت: پارسال همچنین ۲ هزار و ۴۲۳ مورد فوتی در به ثبت رسیده که هزار و ۹۱۵ نفر مرد و ۵۰۸ نفر زن بودند.

وی با اشاره به آمار نزاع و درگیری، اضافه کرد: پارسال ۲۸ هزار و ۷۷ مورد نزاع و درگیری در چارچوب معاینات بالینی ثبت شد که در مقایسه با سال پیشین نیز برابری می‌کند.

ادیب‌فر ادامه داد: ۷ هزار و ۷۵۰ زن و ۲۰ هزار و ۳۲۷ مرد پارسال بخاطر نزاع و درگیری مورد معاینه بالینی نزاع جرحی قرار گرفتند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی افزود: ۹ هزار و ۳۷۲ مرد و ۴ هزار و ۳۵ زن نیز آسیب دیده در اثر تصادف رانندگی، در این مرکز معاینه بالینی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد