Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@02:27:36 GMT

اهواز| ۷۲۱ اثر به جشنواره سراسری شعر شهید شهود ارسال شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۶۷۴۲

اهواز| ۷۲۱ اثر به جشنواره سراسری شعر شهید شهود ارسال شد

مراسم رونمایی از پوستر جشنواره سراسری شعر شهید شهود بزرگداشت شهید مدافع حرم جانمحمد علی‌پور باحضور مسئولان استانی و جمعی از نیروهای نظامی در اداره ارشاد خوزستان برگزار شد. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مراسم رونمایی از پوستر جشنواره سراسری شعر شهید شهود بزرگداشت شهید مدافع حرم جانمحمد علی‌پور باحضور مسئولان استانی و جمعی از نیروهای نظامی در اداره ارشاد خوزستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه محمد جوروند با اشاره به شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم، اظهار داشت: در دفاع از حرم جوانان و مردانی در بیرون از مرزها به دفاع از حریم اهل بیت(ع) پرداختند و مانع از نگاه بد دشمنان از حریم ائمه اطهار(ع) شدند.

وی به شهید مدافع حرم شهرستان اندیمشک سردار شهید جانمحمد علی پور اشاره و بیان کرد: کنگره‌ای ملی در حوزه شعر و ادبیات در حوزه شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم برنامه‌ریزی شده تا بتوان دین خود نسبت به ایثارگری‌های شهدا را ادا کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برداشتن هرقدم در زمینه شهدا را مایه برکت دنیا و آخرت برشمرد و عنوان کرد: افرادی که در این زمینه تلاش و قدم‌‎‌هایی را برمی‌دارند برکات خداوند در زندگی آنها ایجاد می‌شود.

وی به ارسال 721 اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری شعر شهید شهود بزرگداشت شهید مدافع حرم جانمحمد علی‌پور اشاره و ادامه داد: مدت زمان ارسال آثار از 4 فروردین تا روز گذشته بود اما همچنان داوطلبینی برای ارسال آثار وجود دارند.

جوروند دریافت آثار ارسال شده به دبیرخانه از 31 استان کشور اعم از تهران، اصفهان، کرمانشاه، خراسان رضوی، اشاره و افزود: از کشورهایی همچون پاکستان، افغانستان و آفریقای جنوبی نیز آثاری ارسال شده است.

پیکر شهیدان علی‌بهار و علی‌پور در اهواز تشییع شدنخستین سالگرد شهادت سردار علی‌پور در اهواز برگزار شد‌نخستین سالگرد شهادت فرمانده ارشد زرهی جبهه مقاومت در اهواز برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار داشت: جشنواره سراسری شعر شهید شهود بزرگداشت شهید مدافع حرم جانمحمد علی‌پور در تاریخ 13 اردیبهشت‌ماه سال جاری در شهرستان اندیمشک برگزار و داوری آن را صاحب‌نظرانی همچون علیرضا قزوه، علی محمد مؤدب‌زاده و قاسم آهنین‌جان بر عهده دارند.

به گزارش تسنیم، شهید والا‌مقام جان‌محمد علی‌پور از رزمندگان شهر یک‌ هزار شهید اندیمشک است که پیش از شهادت، مدت طولانی برای نبرد با تکفیری‌ها و دفاع از حرم بی بی زینب‌کبری(س) در سوریه حضور داشته است.

این دلاور‌مرد خوزستانی از همرزمان شهید حبیب رحیمی منش و مجدی نسب بود که حالا در بهشت میهمان یک هزار شهید دیگر سنگربان مقاوم کرخه و دز در هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت و بیداری اسلامی و مبارزه با تکفیری‌ها است.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب روز چهارشنبه در آیین تقدیر از دست‌اندرکاران کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان اظهار کرد: قدردانی از مجموعه تلاشگران و دست اندرکاران این مراسم بزرگ از وظایف ما بوده و خدا را شاکریم که این برنامه به بهترین شکل و در شأن جایگاه شهدای والامقام برگزار شد.

وی افزود: کنگره ملی شهدا نعمت و برکت بزرگی برای استان خوزستان است که خوشبختانه به همت دستگاه‌های مختلف اجرایی و نیرو‌های جهادی و انقلابی به خوبی برگزار شد.

استاندار خوزستان ادامه داد: خوزستان مرکز تشییع است و برگزاری این کنگره ملی نشان دهنده این جایگاه بالا و ارزشمند بود همانگونه که در دوران دفاع مقدس شهدا این جایگاه را به جهان ثابت کردند.

وی بیان کرد: برگزاری این کنگره بزرگ نیازمند هنرمندانی بود که تاریخ معاصر این استان شهیدپرور را به تصویر بکشد که خوشبختانه این موضوع به همت هنرمندان محقق شد و استقبال بی نظیری نیز از آن صورت گرفت.

حسینی محراب یادواره شد: شهدا همواره حافظ این کشور اسلامی هستند و هر زمانی که مورد تهدید دشمن قرار گرفتیم به برکت خون شهدا این توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد.

وی بیان کرد: راه شهدا زنده و تداوم راه شهدا نیز از رسالت‌های اصلی است؛ یاد و خاطره شهدا باید در تمامی عرصه‌ها و زندگی ما به صورت محسوس احساس شود چرا که این کشور اسلامی متعلق به شهدا است.

دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان از ۱۵ تا ۱۷ اسفندماه در اهواز برگزار شد؛ آیین تقدیر از دست اندرکاران این کنگره با حضور سردار صادق آهنگران، نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار خوزستان، فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) و جمعی از خانواده شهدا در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد.

همچنین نمایش «آستان عشق» که روایتی از بازگشت به فطرت است به همت سپاه ولیعصر (عج) خوزستان به مدت ۱۰ شب در اهواز به نمایش در آمد.

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به شهید مدافع حرم
  • تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد
  • استقبال از پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • آیین سنتی « گرگیعان » در خوزستان برگزار شد 
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • تصاویری از شهید بهروز واحدی، اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳