Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@07:49:26 GMT

آمریکا روسیه را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۶۷۴۳

سفیر آمریکا در روسیه حضور ناوهای هواپیمابر کشورش در دریای مدیترانه را به مثابه هشداری برای مسکو توصیف کرد. آفتاب‌‌نیوز : «جان هانتسمن» ( Jon Huntsman) سفیر آمریکا در روسیه در گزارش ناوگان ششم نیروی دریایی ایالات متحده، حضور ناوهای هواپیمابر کشورش در دریای مدیترانه را به مثابه هشداری برای مسکو دانست.
سفیر آمریکا در روسیه در این خصوص گفت: ارتباطات دیپلماتیک و گفتگو، همراه با سیستم‌های قدرتمند دفاعی این کشتی‌ها، نشانه‌ای برای روسیه است که اگر واقعاً این کشور به دنبال بهبود روابط خود با ایالات متحده است، باید فعالیت‌های بی ثبات کننده خود را در سراسر جهان متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزار مهر به نقل از اسپوتنیک، به گفته وی، هر ناو هواپیمابر نشان دهنده «۱۰۰ هزار تُن دیپلماسی بین المللی» است.
این در حالیست که ۲ گروه از ناوهای هواپیمابر نیروی دریایی آمریکا ۲۳ آوریل رزمایش مشترکی را در منطقه مذکور آغاز کردند. این رزمایش به صورت کلی شامل بیش از ۱۳۰ هواپیما، ده کشتی، از جمله آبراهام لینکلن همراه با ۹ هزار ملوان و دریانورد است.
گفتنی است آخرین باری که دو گروه از ناوهای نیروی دریایی آمریکا به طور همزمان در دریای مدیترانه حضور داشتند به سال ۲۰۱۶ بازمی‌گردد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: روسیه آمریکا دریای مدیترانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)

سفیر عربستان همزمان با اعزام اولین کاروان زائران ایرانی به عمره در فرودگاه امام خمینی(ره) حضور پیدا کرد.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • فوجیان؛ بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشتی جنگی چین (+فیلم و عکس)
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • آغاز رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)
  • ناتو هیچ برنامه‌ای برای اعزام نیروی نظامی به اوکراین ندارد
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با چاشنی هشدار و تهدید/ واشنگتن نگران رابطه تسلیحاتی پکن و مسکو است
  • پکن میزبان مقامات ارشد دریایی ۳۰ کشور
  • بلینکن با موضع تهدید به چین می‌رود
  • این موشک برای غرق کردن ناوهای آمریکا ساخته شده است
  • ادعای بلینکن در مورد همکاری‌های نظامی چین و روسیه