Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@09:40:17 GMT

ماهیت واقعی اسلام در جهان معرفی شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۶۷۵۵

حجت‌الاسلام‌ کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ماکو، اظهار کرد: بهترین عبادات در نزد خداوند، انتظار ظهور و فرج امام زمان (عج) است.

وی انتظار فرج را به معنی شناخت صحیح امام عصر (عج) و درک دلایل ظهور دانست و افزود: درست است عقل ما کشش درک واقعیت‌های ظهور را ندارد، ولی باید حداقل سعی شود تا برای درک آن تفکر صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو به عرفان‌های کاذب که در دنیای امروزی ترویج یافتند و درصدد خدشه‌دار کردن اسلام ناب محمدی هستند، اشاره کرد و ادامه داد: بر تمامی مسلمانان واجب است تا ماهیت واقعی اسلام را در بین سایر ملل ترویج دهند.

کاظمی خاطرنشان کرد: مهدویت و اعتقاد به امام زنده که برخاسته از مبنای مستحکم اسلام است، از طریق عقلی و نقلی قابل اثبات است؛ بر مقوله مهدویت و ظهور منجی عالم بشریت دچار یک سری آسیب‌هایی شده که علت طولانی شدن غیبت کبری از جمله آن بوده و دشمن با استفاده از آن سعی دارد از آب گل‌آلود ماهی بگیرد و به هدف خود که نابودی اسلام است، برسد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار ۹ ساله؛ زائران عازم حج شدند

پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه بعد از گذشت ۹ سال انجام شد و زائران راهی عربستان شدند.

به گزارش مشرق، سوم اردیبهشت ماه اولین گروه از زائران عمره از دو فرودگاه مشهد و امام خمینی به سرزمین وحی اعزام شدند. زائران از امروز سوم اردیبهشت تا ۱۳ اردیبهشت از ۱۰ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها جابه جا شدند و اولین گروه از زائران عمره از دو فرودگاه مشهد و فرودگاه امام خمینی به سرزمین وحی رفتند.

طی این ۱۰ روز دو پرواز از فرودگاه امام خمینی و یکی از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها انجام شد و در مجموع ۲۲ پرواز انجام خواهد شد که در هر پرواز حدود ۲۶۰ زائر جا به جا خواهند شد.

در طول این ۱۰ روز دوهزار و ۸۶۰ زائر از ۱۱ فرودگاه کشور و ۲ هزار ۸۶۰ زائر از فرودگاه امام خمینی اعزام می‌شوند که در مجموع حدود پنج هزار و ۷۲۰ زائر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

آئین بدرقه زائران عمره مفرده از فرودگاه امام خمینی (ره) طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید عبد الفتاح نواب نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت و جناب آقای سید عباس حسینی رئیس محترم سازمان حج و زیارت ساعت ۲ بامداد دوشنبه سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ در ترمینال سلام برگزار شد.

عملیات عمره مفرده قرار بود، پس‌از گذشت ۹ سال بامداد چهارشنبه (۱۳ دی‌ماه) با اولین پرواز از فرودگاه امام (ره) و از ساعت ۵.۴۵ انجام شود که به دلیل آنکه مجوز پرواز از سوی عربستان صادر نشد در سال گذشته رسماً این پروازها لغو شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • آغاز حج عمره پس از ۹ سال انتظار
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • نخستین کاروان عمره مفرده پس از ۹ سال انتظار عازم مدینه شد
  • پایان انتظار ۹ ساله؛ زائران عازم حج شدند
  • اعزام عمره گزاران ایرانی پس از ۹ سال انتظار
  • سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است
  • ماجرای پیشگویی امام خمینی(ره) از شهادت فرزند آیت‌الله ‌شاه‌آبادی