Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بازدید استاندار قزوین از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کاسپین یک، مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی و سرمایه در گردش را خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به همراه منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین، نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و دیگر  مسئولان از چهار واحد تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی کاسپین یک شهرستان آبیک استان قزوین بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید مدیرعامل یکی از شرکت‌ها گفت: شرایط تحریم برای تولیدکننده بهترین فرصت است تا محصولات خود را با کیفیت لازم تولید و در بازار رقابت با دیگر محصولات داشته باشد.

مدیرعامل شرکت سروش طراوت تولیدکننده مواد آرایشی و بهداشتی همکاری و تعامل ادارات را با واحدهای تولیدی مطلوب شده است، افزود: نقدینگی برای واحد تولیدی مانند روغن برای موتور خودرو است.

وی ادامه داد: سرمایه در گردش برای ادامه حیات واحد تولیدی و صنعتی نیاز است.

مدیرعامل شرکت طرح صنعتی در حال تولید آزمایشی صنایع شیمیایی رنگین پارسیان تولید کننده رنگ و رزین‌های تخصصی شهرک صنعتی کاسپین یک در این بازدید گفت: سالن این مجموعه 12 هزار مترمربع سماحت دارد و حدود 200 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی افزود: تولید مظلوم واقع شده و نیاز است توجه بیشتری به مقوله تولید شود چراکه از جان و دل برای تولید مایه گذاشته‌ایم.

تامین سرمایه در گردش، تسریع در اعطلای تسهیلات بانکی و مساعدت به بخش‌خصوصی برای تسهیل در امر تولید از درخواست‌های تولیدکنندگان بود که عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین د راین بازدیدها بر تسریع در اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها تاکید کرد و گفت: با توجه ویژه به بخش تولید باید در تحقق رونق تولید گام موثری برداریم.

وی افزود: مشکلات برخی واحدها به کارگروه رفع موانع تولید استان قزوین ارجاع داده می‌شود تا مشکلات واحدها با تصمیم‌گیری لازم دراین کارگروه حل و فصل شود.

منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین هم در این بازدیدها گفت: روند برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کند است و لازم است تولیدکنندگان به بانک‌هایی که به اعطای تسهیلات تسریع می‌بخشند، معرفی شوند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان قزوین خودرو رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سرمایه همکاری و تعامل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)

شرکت کرمان موتور از آغاز واگذاری تاکسی های برقی خود به صورت نقد و اقساط خبر داد.

به گزارش عصر ایران، پس از امضای توافق نامه همکاری بین شرکت کرمان موتور و سازمان تاکسیرانی شهر تهران، طرح جايگزينى تاكسى هاى فرسوده با تاكسى هاى برقى آغاز شد. در اين توافق نامه كه به امضاى سامان فيروزى مديرعامل كرمان موتور و شادى ملكى سرپرست تاكسى رانى شهر تهران رسيد، تاکسیرانان مشمول طرح، ضمن دریافت تسهیلاتی قابل توجه از سوی دولت و شرکت کرمان موتور، مى توانند با مراجعه به شرکت کرمان موتور در این طرحج ايگزينى ثبت نام نمایند.

در این طرح فروش اقساطی، تاکسی برقی کرمان موتور با پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان (شامل آورده راننده و مبلغ حاصل از اسقاط تاکسی فرسوده) به همراه ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرمان موتور و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق کارآفرینی امید انجام می شود. دوره بازپرداخت تسهیلات کرمان موتور نیز ۱ تا ۵ ساله برای خریداران لحاظ خواهد شد.

قیمت تاکسی برقی کرمان موتور ۱۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در این ثبت نام اعلام شده است که خرید به صورت نقدی ۲۵ میلیون تومان تخفیف برای خریدار لحاظ خواهد شد.

جدول فروش به شرح زیر می باشد

براساس این گزارش، تاکسی برقی کرمان موتور یا جک ای۵۰ آ (JAC E۵۰A) از ۱۲۴ کیلووات قدرت و حداکثر گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر بهره می برد. شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو ۷.۶ ثانیه است.

تاکسی برقی کرمان موتور قابلیت ۴۰۲ کیلومتر پیمایش با یکبار شارژ را داراست و حداکثر ظرفیت باتری این خودرو ۵۰.۱ کیلووات ساعت می باشد.

تجهیزات ایمنی خودرو جک ای۵۰ شامل سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی، ترمز پارک برقی + اتوهلد، و سنسور و دوربین عقب است.

در خصوص امکانات رفاهی در این خودرو می توان به سنسور باران، سیستم صوتی با نمایشگر ۱۰.۴ اینچی، کروز کنترل، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای اشاره کرد.

مدت زمان گارانتی تاکسی برقی کرمان موتور ۵ سال با ۱۵۰ هزار کیلومتر و باتری آن، ۵ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر اعلام شده است. ثبت نام این خودرو از طریق مراجعه متقاضی واجد شرایط به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی انجام می شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تحویل تاکسی های تمام برقی کرمان موتور به تاکسیرانی تهران (+عکس)

دیگر خبرها

  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)