Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  بوشهر،  رئیس اداره بندر و دریانوردی عسلویه گفت: خدمات راهنمایی و یدک کشی دوفروند کشتی تانکر به اس پی ام SPM (بویه‌ای برای سوخت رسانی به کشتی‌های نفتکش در آب‌های عمیق) شرکت متانول کاوه با موفقیت انجام شد.

محمد فاتحی افزود: در عملیاتی با حضور سر راهنمایان ارشد این اداره و مشارکت دو فروند یدک کش آتشخوار، نخستین محصول تولیدی شرکت متانول کاوه برای صادرات به دو فروند کشتی تانکر به طول ۱۸۰ متر و ظرفیت ۴۰ هزار و ۲۲۲ و ۳۹ هزار و ۶۵۸ مترمکعب با موفقیت بارگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سامانه اس پی ام که در ۲،۶ کیلومتری از ساحل و در عمق ۲۰ متری قرار دارد شامل دو لوله به قطر ۱۶ اینچ در بستر دریاست که به دستگاه ثابتی به نام PLEM متصل می‌شود و با دو لوله انعطاف پذیر متانول را به بویه شناور برای بارگیری به کشتی منتقل می‌کند.

انتهای پیام/ک

پهلودهی دو کشتی تانکر به اس پی ام متانول کاوه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بنادر صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و توقیف دو دستگاه تانکر حمل فاضلاب در شهرستان زابل

  محمدرضا علیمرادی گفت: در ادامه گشت و کنترل‌های نوروزی و در پی گزارش‌های مردمی، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل، دو دستگاه تانکر که در حال تخلیه فاضلاب خام در حاشیه معابر عمومی بودند را شناسایی و توقیف  کردند.

وی گفت: تخلیه فاضلاب‌های انسانی و صنعتی خسارات غیر قابل جبرانی به محیط زیست وارد می‌کند.

 مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در پایان تصریح کرد: با توسعه شهر‌ها و افزایش جمعیت روز به روز بر اهمیت کنترل آلودگی آب، خاک و هوا افزوده می‌گردد.


           
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شناسایی و توقیف دو دستگاه تانکر حمل فاضلاب در شهرستان زابل
  • بارگیری محموله ۸۲ هزار تنی مواد معدنی در بندر امام خمینی
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان دستگیر شدند
  • رشد ۹۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران
  • ارتقای توان صادراتی دانش بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در ۱۴۰۳
  • فرودگر قمری «اودیسیوس» برای همیشه از کار افتاد
  • تحقق حدود ۱۰۰ درصدی برنامه تولید پتروشیمی بندر امام
  • راه کار موسسه خودکفایی صنعتی کشور با استفاده از ظرفیت و تفکر نخبگان بومی است