Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: 550 میلیون ریال کمک های جمع آوری شده کارکنان این ناحیه به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان افزود: این کمکها شامل 200 میلیون ریال نقدی و 350 میلیون ریال کمک غیر نقدی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: این کمک ها در راستای اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا و تاکید فرمانده ناجا مبنی بر کمک به هموطنان سیل زده جمع آوری و ارسال شد..
فرمانده انتظامی استان قزوین ضمن تقدیر از مشارکت همکاران انتظامی در این امر خیرخواهانه گفت: امیدواریم با کمک و تلاش مسئولان و سازمان های امدادی، انتظامی و امنیتی به زودی شاهد رفع مشکلات هموطنان عزیزمان در مناطق سیل زده باشیم.
9925/6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سيل زدگان كشور نيروي انتظامي قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در شهرستان رودبار خبر داد.   به گزارش ایسنا؛ سردار حسین حسن‌پور امروز ۷ فروردین در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مبارزه با سودجویانی که با چپاول میراث گذشتگان به دنبال رسیدن به مطامع نامشروع خود هستند، همواره در اولویت کار مجموعه انتظامی قرار دارد.   وی گفت: ماموران کلانتری ۱۶ رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به یک بسته پلاستیکی که در زیر یک درخت بود، مشکوک شده و پس از بررسی، ۴ عدد ظرف سفالی عتیقه از داخل آن کشف کردند.   جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه کارشناسان اداره میراث فرهنگی قدمت این ظروف را مربوط به دوره هزار اول قبل از میلاد اعلام کردند، افزود: ارزش ریالی این اشیاء ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.   این مقام انتظامی با اعلام اینکه قاچاق عتیقه و آثار باستانی، تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود از مردم خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف ۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در ایلام
  • تلاش فراجا برای حل دغدغه مسکن کارکنان
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در نیمه اول نوروز در ایلام
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت در نیمه اول نوروز در ایلام
  • عزم قاطع پلیس در برخورد و مبارزه با جرایم
  • ضرورت حضور مسئولانه و کنش گرایانه پلیس برای کاهش جرایم در صحنه
  • ضرورت حضور مسئولانه و کنش گرایانه پلیس برای کاهش جرایم در صحنه