Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش‌آموزان آستارایی ار مرکز فنی و حرفه‌ای شهید اشجعی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،« بهبود معاشکار» امروز(چهارشنبه،۴ فروردین) با اشاره به حضور دانش‌آموزان به مناسبت هفته معرفی مشاغل در مرکز فنی و حرفه‌ای شهید اشجعی این شهرستان،اظهارکرد: دانش‌آموزان پایه نهم و مسئولین دبیرستان دوره اول خواجه نصیرالدین طوسی به مناسبت هفته معرفی مشاغل از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید اشجعی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس مرکز فنی و حرفه‌ای شهید اشجعی بندر آستارا افزود:هدف از این بازدید ایجاد رغبت و انگیزه در دانش‌آموزان است تا مسیر شغلی آینده خود را بر اساس شناختی که از فرصت‌های شغلی و مهارت‌های این مراکز پیدا می‌کنند، انتخاب کنند.

 

وی تصریح‌کرد: در این راستا دانش‌آموزان مدارس مختلف شهرستان آستارا هر ساله در هفته معرفی مشاغل از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بازديد می‌کنند.

 

معاشکار گفت: در اين برنامه بازدید دانش‌آموزان پایه نهم و مسئولین دبیرستان دوره اول خواجه نصیرالدین طوسی توضيحات كاملی از رشته‌های مختلف در حال اجرا در مركز توسط مربيان مربوطه به دانش‌آموزان داده شد .

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان قم خسارت سیل کانون های مساجد خبرگزاری کانون مساجد مسجد مقدس جمکران مقام معظم رهبری مرکز فنی و حرفه ای هفته مشاغل بازدید دانش آموزان بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، رسانه‌های‌محلی گزارش دادند که علی‌رغم انتقادها و تهدیدها مدرسه‌ای در شمال ایتالیا بر تصمیم خود مبنی بر تعطیلی یک روزه دانش‌آموزان مسلمان برای عید فطر اصرار دارد.
 
پیش از این مدرسه اقبال مسیح در پیولتلو در نزدیکی میلان، پس از اینکه تصمیم گرفت به مناسبت تعطیلات عید فطر تعطیل شود، مورد انتقاد و حتی تهدیدات راست افراطی قرار گرفت.
 
آژانس خبری ایتالیایی ANSA گزارش داد که دفتر مدرسه منطقه‌ای لمباردی هفته گذشته اعلام کرد که این تصمیم غیرقانونی است و از آن خواست تا در این حرکت تجدید نظر کند.
 
بسیاری از سیاستمداران ایتالیایی از جمله ماتئو سالوینی، معاون نخست وزیر نیز از این اقدام انتقاد و آن را غیر قابل قبول توصیف کردند.
 
این مدرسه گفت که به این تصمیم پایبند است و خواستار احترام به این انتخاب شد.
 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رقص پرشور دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی
  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • اعتکاف علمی دانش آموزان لرستانی
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد
  • مصطفی معین: مهاجرت به دانش‌ آموزان هم رسیده است (فیلم)
  • فعالیت ۵۵ قرائت خانه‌ی نوروزی در استان یزد
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا