Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر محمودی گفت: پس از پیروی انقلاب افسران متدین در بدنه ارتش مانند شهید قرنی شهید صیاد شیرازی، شهید نامجو، شهید کلاهدوز، شهید بابایی، شهید ستاری به طور خودجوش در هسته مرکزی سپاه حضور یافتند و این نهاد انقلابی را با جوانان انقلابی آموزش دادند.

امیر سرتیپ «محمد محمودی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان در مورد نقش ارتش در تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پس از پیروی انقلاب افسران متدین  در بدنه ارتش مانند شهید قرنی شهید صیاد شیرازی، شهید نامجو، شهید کلاهدوز، شهید بابایی، شهید ستاری  به طور خودجوش در هسته مرکزی سپاه حضور یافتند و این نهاد انقلابی با جوانان انقلابی آموزش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اجرایی ارتش با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) در تشکیل سپاه اظهار کرد: سردار مصطفوی از افسران متدین و انقلابی ارتش بود برای تاسیس این نهاد انقلابی زحمات فراوانی کشید و در کنار شهدایی همچون کلاهدوز و شهید صیاد شیرازی  در تاسیس سپاه نقش برجسته ای ایفا کرد .

 

وی خاطر نشان کرد: شهید مصطفوی با حضور خود در سپاه به ادامه فعالیت خود در این نهاد انقلابی پرداخت و در نهایت بر اثر جراحت شیمیایی در دوران دفاع مقدس و اویل انقلاب به درجه رفیع شهادت رسید.

 

امیر محمودی گفت: شهید مصطفوی از جمله افسران برجسته و متعهد ارتش بود که در تاسیس سپاه احساس تکلیف کردند و در آموزش و سازماندهی این نهاد انقلابی گامهای موثری برداشتند و دوشادوش در کنار تمام نیروهای مسلح در خنثی کردن توطئه های دشمنان حضوری موثر داشتند/.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان قم خسارت سیل کانون های مساجد خبرگزاری کانون مساجد مسجد مقدس جمکران مقام معظم رهبری متدین افسران سپاه ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در چهل و پنجمین سالگرد شهادت این امیر ارتش مراسمی با حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی و آحادی از مردم در ستاد کل ارتش برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تصاویر دوره آموزش زبان فارسی در ارتش اسرائیل!
  • تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسرائیل!
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • ایران نقش کلیدی در تأمین امنیت ایران و منطقه دارد
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است