Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خالد جعفری روز چهارشنبه در جلسه کارگروه توسعه سرمایه گذاری اظهار داشت: از این فرصت ها باید با بررسی دقیق و تشویق سرمایه گذاری، نسبت به جذب سرمایه گذاران اقدام کرد.
وی اضافه کرد: از 14 فرصت ایجاد شده در سرمایه گذاری بخش کشاورزی می توان به پرورش گاو شیری یک هزار راسی سمینتال، واحد پرورش قارچ خوراکی، شهرک گلخانه چاغرلو، فراوری سیب زمینی، فراوری دانه های روغنی، پرورش گوسفند 20 هزار راسی (رومانف)، پرورش گاو شیری سه هزار راسی هلشتاین اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: فراوری و بسته بندی گیاهان دارویی، تولید آبمیوه و کنستانتره، طرح تولید رب گوجه فرنگی، تولید غذاهای آماده و نیمه آماده و تولید فراورده های مشابه از گوشت طیور از دیگر فرصت های ایجاد شده برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کردستان است.
وی یادآور شد: تسهیل در ایجاد اقدامات زیر ساختی برای حضور سرمایه گذاران همچنان سابق در اولویت است و با حمایت جدی تر از سرمایه گذاران بخش کشاورزی استان می توانند توسعه بخش کشاورزی را تضمین کند.
به گزارش ایرنا، استان کردستان به دلیل داشتن بیش از یک میلیون و 110 هزار هکتار زمین قابل کشت مرغوب و مستعد یکی از قطب های تولید محصولات کشاورزی به ویژه گندم در غرب کشور به شمار می رود و جایگاه دوم کشوری در تولید این محصول را به خود اختصاص داده است.
3034/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بخش کشاورزی زمین سرمایه گذاران سرمایه گذاری سیب زمینی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد دهقان منشادی افزود: این نمایشگاه هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه امسال با حضور بیش از دو هزار نفر از مدیران ارشد، صنعتگران، تجار و بازرگانان خارجی در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. 
به گفته وی، در این نمایشگاه ۱۳۵ فرصت سرمایه گذاری استان با حجم سرمایه گذراری اولیه ۱۲۶ هزار و ۲۳۱ میلیارد ریال در بخش‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی به منظور معرفی و جذب سرمایه گذار عرضه می‌شود. 
وی اظهار داشت: این ظرفیت‌ها در تمامی شهرستان‌های استان یزد وجود دارد و زیرساخت‌های لازم از جمله زمین، آب، برق، گاز و ... آماده است و سرمایه گذاران تنها باید نسبت به تامین مالی اقدام کنند. 
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: استان آماده جذب سرمایه گذاری است و از فعالان این بخش حمایت خواهیم کرد و مشوق‌های لازم را در اختیار ان‌ها قرار خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • فردا جمعه آخرین فرصت شرکت در آزمون نهایی«زندگی با آیه‌ها»
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • بانکداران خارجی در راه عربستان | کاکائو چه چالشی برای دنیا ایجاد کرد؟
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • مبادله ۸۴ هزارو ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی درمرز‌های رسمی سیستان وبلوچستان
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است