Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@13:38:12 GMT

تصفیه خانه کارخانه نساجی خوی به بهره بهرداری رسید

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۷۰۷۶

تصفیه خانه کارخانه نساجی خوی به بهره بهرداری رسید

حمید پویامنش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصفیه خانه با ظرفیت تصفیه یکهزار و 300 مترمکعب پساب در روز، از ورود آن به محیط زیست جلوگیری می کند.
وی اضافه کرد: دبی خروجی پساب این واحد تولیدی روزانه 800 متر مکعب بوده که 500 لیتر مازاد این تصفیه برای توسعه واحدهای رنگرزی و ریسندگی در نظر گرفته شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: کارخانه نساجی خوی جزو پنج واحد بزرگ تولیدی نساجی در کشور است که احداث تصفیه خانه پیشرفته نقش مهمی را در بازچرخانی پساب و استفاده از خروجی آب آن ایفا می کند.
معاون برنامه ریزی فرماندار خوی اضافه کرد: در این کارخانه به عنوان کارخانه مادر و بزرگ‌ترین مرکز تولید محصولات نساجی شمال غرب کشور روزانه افزون بر 32 هزار متر پارچه و 20 هزار متر نخ تولید می‌شود.
به گزارش ایرنا، کارخانه نساجی خوی در 100 هکتار در سال 63 راه اندازی شده و حدود 80 درصد ظرفیت تولید واحد بافندگی این کارخانه به تولید پارچه‌های جین اختصاص داده شده است.
این کارخانه 75 هزار مترمربع زیربنای سرپوشیده مفید برای تولید انواع محصولات نساجی دارد.
8135/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 دبی محیط زیست معاون برنامه ریزی نساجی کارخانه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه دراین رابطه اظهار داشت: ۱۲ نفر از دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی به همراه اساتید دانشگاه از تصفیه خانه آب ارومیه بازدید کردند.   وی با اشاره به اینکه دانشجویان از قسمت‌های مختلف تصفیه خانه و روند تصفیه آب آشنا شدند، افزود: کارشناسان امور آب و فاضلاب در این بازدید توضیحات لازم در خصوص نوع تصفیه، کیفیت و مراحل و روند تصفیه آب را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • طرح ارتقای تصفیه خانه آب رامسر آغاز شد
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی
  • ‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • تحقق شعار سال و کمک به تولید، با ارتقای تصفیه خانه پرکندآباد ۲ مشهد