Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش میاندوآب روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این رقابت ها به مدت سه روز با حضور تیم هایی از 10 شهرستان واقع در جنوب آذربایجان‌غربی به میزبانی این شهرستان برگزار شد.
بهروز تقی نژاد افزود: این مسابقات با شرکت 30 تیم در رشته های فوتسال برای دانش آموزان پسر و والیبال و شطرنج برای دانش آموزان دختر در 2 دوره اول و دوم متوسطه در سالن های ورزشی شهید باهنر، شهید رضوانخواه و 22 بهمن این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در پایان این رقابت ها، در دوره دوم متوسطه و در رشته فوتسال میاندوآب اول، نقده دوم و اشنویه سوم شدند و در دوره اول متوسطه و در رشته فوتسال نیز میاندوآب اول، تکاب دوم و مهاباد سوم شدند.
تقی نژاد ادامه داد: در رشته والیبال و در دوره دوم متوسطه دانش آموزان دختر، میاندوآب مقام اول را کسب کرد و تیم های مهاباد و پیرانشهر به ترتیب دوم و سوم شدند و در دوره اول متوسطه دختران نیز در رشته والیبال، تیم های میاندوآب اول و پیرانشهر دوم شدند.
مدیر آموزش و پرورش میاندوآب افزود: در رشته شطرنج نیز در دوره دوم متوسطه تیم های میاندوآب، تکاب و پیرانشهر به ترتیب اول، دوم و سوم شدند و در دوره اول نیز در این رشته، مهاباد اول، پیرانشهر دوم و میاندوآب به مقام سوم دست پیدا کردند.
به گزارش ایرنا در این دوره از مسابقه های دانش آموزی، شهرستان های میاندوآب و بخش مرحمت آباد، تکاب، شاهین دژ، مهاباد، بوکان، سردشت، پیرانشهر، اشنویه و نقده حضور داشتند.
این مسابقات در 2 بخش جنوب و شمال آذربایجان غربی برگزار شد و سه تیم برتر در هر رشته در مسابقات استانی که به میزبانی ارومیه در اردیبهشت ماه برگزار می شود، شرکت می کند.
9871/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ۲۲ بهمن آذربایجان غربی آموزش و پرورش دانش آموزان فوتسال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی با اشاره به این که مرحله اول کنکور ششم و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار داوطلب شرکت کرده اند که سهم آذربایجان غربی از این تعداد ۵۲ هزار داوطلب است گفت:  ۶۰ درصد شرکت کنندگان را خانم ها و ۴۰ درصد را نیز آقایان تشکیل می دهند.

آقای چهرگانی افزود: صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه داوطلبان گروه های انسانی و ریاضی، بعد از ظهر پنج شنبه داوطلبان رشته های فرعی هنر و زبان های خارجی و صبح روز جمعه نیز داوطلبان رشته علوم تجربی به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در رشته علوم تجربی ، ۱۹ هزار داوطلب در رشته علوم انسانی و ۲۵۰۰ داوطلب در رشته علوم ریاضی و فیزیک به رقابت خواهند پرداخت.

نماینده سازمان سنجش در استان همچنین از برگزاری مرحله دوم آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تاریخ ۷ و ۸ تیر ماه در ۱۶ شهرستان استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • افزوده شدن ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی