Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@10:06:51 GMT

مهار آتش سوزی در انبار ضایعات شهر بنک کنگان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۷۱۲۷

ساعت 24- معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری کنگان گفت: حادثه آتش سوزی در انبار ضایعاتی شهر بنک از توابع کنگان با تلاش آتش نشانان و پس از قریب به ۱۰۰ دقیقه مهار شد.

عباس بشی توضیح داد: بر اثر آتش سوزی، انبار ضایعاتی در شهر بنک دچار حریق و بخش قابل توجهی از مواد ضایعاتی طعمه آتش شد. این حادثه ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه در انبار جمع آوری ضایعات شهر بنک واقع در حاشیه بلوار اصلی این شهر رخ داده و به علت وزش باد دامنه آتش سوزی گسترش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با اعلام حادثه مأموران آتش نشانی در محل حاضر شدند و به دلیل گستردگی دامنه آتش سوزی، آتش نشانی‌های شهرهای کنگان، دیر، اداره بندر و منطقه پارس ۲ کنگان نیز برای کمک به آتش نشانان شهر بنک در محل حادثه حاضر و عملیات اطفای حریق را انجام دادند.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری کنگان اظهار کرد: این آتش سوزی حوالی ساعت ۱۵:۲۲ دقیقه مهار شد.

بشی با بیان اینکه مواد ضایعاتی عمدتاً از جنس کاغذ، کارتن و مواد پلاستیکی بوده اند، عنوان کرد: علت حادثه و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات مهار آتش در مجتمع بنکداران اهواز

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شامگاه یکشنبه (۲۷ اسفند) بخشی از مجتمع بنکداران اهواز واقع در کوی مهدیس دچار آتش سوزی شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با اعلام وقوع این حادثه ۱۰ خودروی آتش نشانی، خودروی ۳۲ متری نردبان و ۵۰ آتش نشان به محل اعزام شدند.

ابراهیم قنبری افزود: هم اکنون عملیات مهار آتش سوزی در مجتمع بنکداران از سوی آتش نشانان در حال انجام می‌باشد.

دیگر خبرها

  • حریق در انبار چلوکبابی معروف تهران
  • مهار آتش در محموعه بنکداران اهواز
  • مهار آتش در مجموعه بنکداران اهواز پس از ۱۲ ساعت
  • مهار آتش سوزی در مجتمع بنکداران اهواز
  • عملیات مهار آتش در مجتمع بنکداران اهواز
  • مهار آتش سوزی در دو واحد صنعتی در دزفول
  • مهار آتش‌سوزی و آزادسازی افراد محبوس در یکی از مجتمع‌های مسکونی زنجان 
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی زنجان مهار شد
  • یکی از مهم‌ترین استودیو‌های فیلم‌سازی قاهره در آتش سوخت + فیلم
  • آتش سوزی در یکی از انبارهای شرکت فولاد خوزستان مهار شد