Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانک صنعت و معدن، حسين مهري رييس هيأت مديره و مديرعامل اين بانك كه به اتفاق هيأت همراه به استان فارس سفر كرده است، صبح امروز در نشست با استاندار و مديران استاني مرتبط با بخش توليد در اين استان، ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: اين بانك پیوسته در خدمت رسانی به صنعتگران و معدنکاران از هیچگونه تلاشی مضایقه نكرده و همواره در راستای سیاست های دولت و به عنوان بازوی اقتصادی آنها عمل نموده و امیدواریم در سال جاري نيز كه سال رونق توليد نام گرفته بيش از پيش به اين وظيفه اهتمام ورزيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهري خاطرنشان كرد: اولويت نخست ما تأمين مالي واحدهايي است كه براي ادامه توليد به تسهيلات سرمايه در گردش نياز دارند، در مرحله بعد واحدهاي ايجادي كه پيشرفت فيزيكي بالاتري دارند و همچنين طرح هاي توسعه اي واحدهاي فعال موجود از اولويت پرداخت برخوردارند.
مدیر عامل بیان داشت: استان فارس دارای ظرفيت هاي بسيار قابل توجهي براي افزايش سطح توليد محصولات صنعتي و معدني است و ضرورت دارد توجه خاصی به استفاده از اين ظرفيت ها و توسعه صنايع استان داشته باشیم چرا كه پذيرش طرح ها در حوزه معدن از خام فروشي جلوگيري كرده و سبب ايجاد ارزش افزوده مي شود.
مهري تأكيد كرد: با ارائه مشاوره هاي تخصصي براي استفاده از ظرفيت هاي ياد شده مي توان منابع بانكي را به سمت ايجاد و راه اندازي واحدهايي كه مزيت اقتصادي بيشتري در منطقه دارند، هدايت و زمينه ايجاد اشتغال پايدار در اين استان را فراهم كرد.
وي ابراز اميدواري كرد در آینده نزدیک، شاهد تعامل بیشتر مدیران بانک در اين استان با مسؤلان و نمایندگان دولت كه به طور مستمر با توليدكنندگان و كارآفرينان در ارتباط هستند باشيم تا بتوانيم با سرعت بيشتري به رفع مشكلات آنان پرداخته و مراحل اعطاي تسهيلات را تسهيل نماييم.
در این دیدار عنايت الله رحيمي استاندار فارس نيز از بانک صنعت و معدن براي همکاری صمیمانه با توليدكنندگان استان و رفع مشکلات و معضلات صنعتگران و معدنكاران قدردانی و اظهار داشت: اين بانك به عنوان یکی از بانك هاي تخصصي پيشرو در تحقق اهداف اقتصادی كشور و حمايت از بخش توليد، موفق عمل كرده است.
رحيمي در ادامه سخنان خود با اشاره به اهميت بانك صنعت و معدن در توسعه متوازن اقتصادي، اين بانك را یکی از بانك هاي توانمند استان در دستيابي به هدف رونق توليد معرفی و عنوان کرد: این بانک در ايجاد و توسعه واحدهاي توليدي در اين منطقه نقش مؤثري داشته به طوري كه در سال هاي 96 و 97 در پرداخت تسهيلات رونق توليد در بين بانك هاي ديگر جايگاه نخست را كسب كرده و اميدواريم اين همكاري و همدلي مسؤلانه به منظور احيا صنايع روز به روز گسترش يابد.
وي افزود: ما براي حمايت از سرمايه گذاري در استان و تقويت تعامل با اين بانك اعلام آمادگي مي كنيم و در نظر داريم ارتباط بين فعالان بخش توليد و بانك ها را در راستاي جذب منابع مالي جهت استفاده از ظرفيت هاي صنعتی اين استان برقرار سازيم و در همين خصوص از صنعتگران استان نيز مي خواهيم منابع خود را در بانك صنعت و معدن متمركز کنند.
وي ادامه داد: در اين استان به دليل موقعيت استراتژيك ويژه اي كه دارد، شرايط صادرات نيز فراهم است و در صنايع معدني در جايگاه نخست قرار دارد كه مي تواند در رشد و توسعه اقتصادي كشور به كار گرفته شود.
استاندار فارس تصريح كرد: بازديد ميداني و عملياتي از صنايع مي تواند آغازگر خوبي براي رونق توليد در كشور باشد زيرا سبب درك بهتر وضعيت واحدهاي صنعتي شده و راه را براي رفع موانع توليد هموار مي سازد.
رحيمي ابراز داشت: در شريط فعلي اقتصاد كشور بايد با تلاش و كوشش و حمايت از صنايع در خدمت به مردم كوشا باشيم و فرآيند پرداخت تسهيلات براي توليد محصولات مورد نياز آنان تسهيل شود.
استاندار فارس گفت: در راستاي تسريع در حل مشكلات كارآفرينان و توليدكنندگان کارگروه مشترك استانداري و بانك صنعت و معدن تشکیل شده تا با سرعت بيشتري به امور رسیدگی و مشکلات حل و فصل شود.
در ادامه سفر به استان فارس همچنين مديرعامل بانك صنعت و معدن از شعب اين بانك در استان ياد شده و طرح هاي ذوب آهن پاسارگاد، سيمان خاكستري ني ريز، كاغذ زاگرس و زرين آبنوس كه توسط اين بانك تأمين مالي شده اند، بازديد كرده و از نزديك در جريان چگونگي فعاليت و نقطه نظرات صنعتگران و مديران اين كارخانه ها قرار خواهد گرفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر کل امور عشایر فارس با بیان اینکه کوچ بهاره عشایر از قشلاق در مناطق جنوبی فارس و استان بوشهر از اوایل فروردین آغاز شده است، گفت، ۲ و نیم تا ۳ درصد جمعیت استان فارس را عشایر تشکیل می‌دهند که این جمعیت در فصل بهار ،مناطق گرمسیری را به مقصد مناطق سردسیر استان در شمال فارس  ترک می‌کنند.
کریمی افزود: ۵۰ درصد عشایر کوچنده فارس را ایل قشقایی تشکیل می‌دهند که از مناطق جنوبی به مرکز و غرب استان فارس کوچ می‌کنند.
وی افزود: ۱۵ درصد جمعیت کوچنده فارس ایل لر بویر احمد و ممسنی اند و بقیه عشایر کوچانده فارس را ایلات خمسه تشکیل می‌دهند که از لار، زرین دشت و داراب به سمت بوانات و خرمبید و سرچهان کوچ می‌کنند.
وی با بیان اینکه این جمعیت نقش ارزنده‌ای در تولید فرآورده‌های دامی و صنایع دستی دارند، افزود: این جمعیت کوچ رو که این روز‌ها به سمت مناطق ییلاقی در حرکت اند ۲۵ تا ۲۸ درصد گوشت قرمز استان فارس و کشور و ۴۷ درصد صنایع دستی استان را تولید می‌کنند و سهم بسزایی در تولید فرآورده‌های لبنی دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • ۵ باور غلط درباره رتبه اعتباری بانکی/امکان اصلاح رتبه هست؟
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات