Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@23:11:48 GMT

یاری رسانی نمایندگی‌های ایران خودرو در مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۷۱۵۵

به گزارش ایلنا، نمایندگی 2451 شوشتر این شرکت در استان خوزستان خدمات ویژه‌ای به همشهریان خود ارائه کرد. این نمایندگی تهیه لوازم بهداشتی کودکان و توزیع روزانه 350 غذا برای هموطنان در شعیبیه (شادُروان) را به مدت یک‌ماه به عهده گرفته و 5 نفر از کارکنان این نمایندگی برای کمک‌رسانی به مردم این شهر مامور شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگی 2304 الیگودرز، شرایط اسکان مسافران نوروزی را فراهم کرد و نمایندگی 2201 شیراز نیز خدمات خود را به صورت شبانه روزی به امدادخواهان ارایه کرده است.

برمبنای این گزارش، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) در ایام نوروز 98، علاوه بر ارائه خدمات از پیش برنامه‌ریزی شده خود با عنوان جشنواره خدمات نوروزی، هم‌زمان با وقوع بحران سیل، بیش از 100 اکیپ ویژه به استان‌های گلستان، لرستان، خوزستان، فارس و مازندران اعزام کرد و در مجموع بیش از دو هزار خدمات خودرویی و 3 هزار نفرساعت خدمات غیر خودرویی اعم از خارج کردن خودروها از میان سیلاب و  گل و لای، جابجایی لوازم مورد نیاز مردم، توزیع مواد غذایی و... ارائه کرد.

این گزارش می افزاید، گروه صنعتی ایران‌خودرو با دستور مهندس یکه‌زارع، همزمان با وقوع سیل در برخی استان‌های کشور، از ساعات اولیه و با تمام توان در مناطق سیل زده حاضر شدند و ضمن عمل به وظیفه خود  این بحران در کمترین زمان ممکن در خصوص خدمت‌رسانی در محل یا انتقال خودروها به تعمیرگاه‌های مجاز اقدام کرده و همچنان تا بهبود اوضاع، دوشادوش این عزیزان در مناطق حضور خواهند داشت.

همچنان که گروه صنعتی ایران‌‌خودرو در زلزله غرب کشور حضور داشت و تا عادی شدن اوضاع به هموطنان در منطقه سرپل‌ذهاب خدمت کرد، این روند در خصوص هموطنان سیل‌زده نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران ایران خودرو خدمات پس از فروش خدمات رسانی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به سیل‌زدگان با همیاری تمامی نهادها و سازمان‌ها انجام می‌شود

 محمد کرمی در جلسه ای با حضور مسوولان استانی گفت: محور «چابهار- نیکشهر» بازگشایی و برق اکثر روستاهای مناطق سیلزده وصل شده و اتصال فیبر نوری زرآباد هم برقرار شده است.

وی اظهار کرد: بارندگی‌های شدید در جنوب سیستان و بلوچستان و بالا آمدن سطح آب مشکلاتی را برای مردم جنوب این استان ایجاد کرد به طوری که برق ۳۰۰ روستا قطع شد و راه‌های حدود بیش از ۳۰۰ روستا نیز آسیب دید.

وی با بیان اینکه با دستور رئیس جمهور، معاون اول ایشان و حضور ۲ روزه وزیر کشور در استان و همراهی همه ارگان‌ها پیگیری ها و اقدامات لازم انجام شده است، ادامه داد: در حال حاضر ارتباط محور چابهار به نیکشهر برقرار شده و رفت و آمد در حال انجام است، تلاش برای بهسازی محور چابهار - کنارک و زرآباد نیز در حال انجام است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون برق اکثر روستاها وصل شده، فیبر نوری نیز که دچار آسیب شده بود و ارتباط زرآباد را بطور کلی قطع کرده بود نیز وصل شده است.

کرمی ادامه داد: بالگردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعیت هلال احمر درحال ارائه خدمات هستند ضمن ینکه تعدادی از بالگردهای نیروی دریایی ارتش هم به تیم‌های خدمات رسان اضافه شده است.

وی افزود: از استانهای معین تیم‌هایی به ویژه در حوزه راه و شهرسازی و هلال احمر جهت هم افزایی به استان اعزام شده‌اند و همه در کنار هم در تلاش هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همچنین آبگرفتگی در منازل کنارک را داشتیم که بیش از ۶۰ اکیپ در حال خدمات رسانی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی به سیل‌زدگان با همیاری تمامی نهادها و سازمان‌ها انجام می‌شود
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • موارد عجیبی که گارانتی خودرو را باطل می‌ کنند؛ از روکش صندلی تا کف پوش!
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی