Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا ممتحن عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیمه سلامت استان سمنان با 333 موسسه درمانی و تشخیصی برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان قرارداد دارد و به زودی بخشی از این بدهی پرداخت می شود.
وی اظهار داشت: بدهی نهایی بیمه سلامت به موسسه های درمانی و تشخیصی سالانه محاسبه می شود و اکنون بخشی از بدهی به صورت علی الحساب پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ممتحن ادامه داد: بیمه سلامت با موسسه های درمانی و تشخیصی مانند داروخانه ها، آزمایشگاه ها، درمانگاه ها، مرکزهای پرتوپزشکی، توانبخشی، مرکز بهداشت و مراکز ترک اعتیاد، به منظور ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان قرارداد منعقد کرده است.
وی ابراز داشت: بیمه سلامت با 49 پزشک عمومی، 89 پزشک متخصص، 10 پزشک فوق تخصص، 16 دندانپزشک در استان سمنان طرف قرارداد است و بیمه شدگان با مراجعه به این پزشکان نیاز به پرداخت تعرفه آزاد ندارند.
مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان تصریح کرد: بیمه سلامت با 69 داروخانه و 19 آزمایشگاه، 24 مرکز توانبخشی، سه مرکز پرتوپزشکی، 27 درمانگاه، 9 مرکز ترک اعتیاد، 11 بیمارستان و هفت مرکز بهداشت، برای خدمات رسانی به بیمه شدگان زیر چتر بیمه سلامت قرارداد منعقد کرده است.
به گزارش ایرنا، از جمعیت بیش از 702 هزار نفری استان سمنان بیش از 210 هزار نفر زیر چتر بیمه سلامت هستند و از خدمات درمانی بیمه سلامت استفاده می کنند.
به گزارش ایرنا، یکم تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده ، دسترسی عادلانه به خدمات سلامت، آموزش رکن سلامت، مشارکت اجتماعی و سلامت، مراقبت های اولیه بهداشتی و سلامت روان، سلامت در حوادث و بحران ها، سبک زندگی سلامت محور و سلامت جمعیت و خانواده، روزشمار هفته سلامت 98 است.
7342/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پزشک ترک اعتیاد خدمات رسانی سبک زندگی سلامت روان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر

راضیه علی پور مدیرکل امور اتباع خارجی استان بوشهر در نشستی با حضور مدیرکل بیمه سلامت استان در خصوص هماهنگی بین دستگاهی برای بیمه شدگان اتباع خارجی به خصوص اقشار آسیب پذیر و دانشجویان گفتگو کردند.

وی در این جلسه ضمن تقدیر از مدیر کل بیمه سلامت  در راستای ساماندهی وضعیت بیمه اتباع خارجی در خصوص چالش‌ها و مشکلات پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

راضیه علی پور با اشاره به کارهای خوبی که در خصوص بیمه اقشار غیر آسیب پذیر و بر اساس تفاهم‌نامه‌های جاری صورت گرفته است اظهار کرد:  میتوانیم از ظرفیت های موجود درکنار طرح های خلاقانه بیمه سلامت برای اتباع خارجی استان نیز میتوان استفاده نمود. 

مدیرکل امور اتباع خارجی استان بوشهر با تاکید بر اهمیت آموزش  اظهار کردند: آموزش رکن اساسی پیشگری است و با ایجاد بسترهای مناسب آموزشی و تولید محتوا در زمینه‌های مختلف و آگاهی بخشی به اتباع در خصوص اصلاح سبک زندگی و ارتقاء سطح بهداشت آنان، هزینه های سنگین درمان را بطور قابل توجهی کاهش داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • طولانی شدن اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ بازگشت نسخه‌های کاغذی به داروخانه‌ها
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • با قطع سامانه بیمه سلامت خدمت به بیمه‌شدگان خللی ایجاد نکرده است
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی