Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:22:40 GMT

جایزه ویژه گلد پاندا در دست هنرمند جوان گیلانی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۷۲۱۳

جایزه ویژه گلد پاندا در دست هنرمند جوان گیلانی

انزلی – ایرنا- سپیده سیفی زاده هنرمند جوان اهل انزلی موفق به کسب مدال و جایزه ویژه ی هیئت داوران چین و دیپلم افتخار جشنواره گلد پاندای چین شد .

به گزارش ایرنا، در این دوره 50هنرمند به جشنواره بین المللی گلدپاندای چین راه یافته بودند.اثر این هنرمند نیز در کتاب مربوط به این جشنواره به چاپ رسید.
سپیده سیفی زاده متولد بندرانزلی و دانشجوی کارشناسی رشته ی نقاشی- دانشگاه گیلان ، عضو انجمن کارتونیست های جهان و مدرس هوش فضایی بصری در موسسه نیکا بندرانزلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از جمله موفقیت های وی نفراول وبرنده تندیس ویژه تصویر سال 2019ایران ودریافت دیپلم افتخار تصویرسال وراهیابی آثار به نمایشگاه، کسب جایزه ویژه و مدال و دیپلم افتخار جشنواره LUIS DOLIEIR GUIMARAES پنلا، پرتغال با موضوع 'چرخه زندگی، برنده جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره ی بین المللی گلد پاندا چین 2017 ودریافت مدال گلد پاندا چاپ اثر در کاتالوگ مربوطه و دریافت دیپلم شایستگی، دریافت دیپلم افتخار از جشنواره ی بین المللی یوروکارتوناله بلژیک2019 ،فینالیست جشنوارهporto cartoonپرتغال 2019،دریافت جایزهthem prizeجشنواره ی بین المللی دائی جون کره ی جنوبی 2018 و دریافت دیپلم افتخار جشنواره و چاپ اثر در کتاب مربوطه.فینالیست جشنواره ی بین المللی دنیای رنگارنگ نروژ 2018و دریافت دیپلم افتخار و راهیابی 1 اثر به نمایشگاه مربوطه ، مقام اول جشنواره دانشجویی پیراسیکابای برزیل و دریافت 3 دیپلم افتخار و راهیابی به نمایشگاه مربوطه و دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه معتبر یونیمپ برزیل2017،برگزیده بخش ستارگان جشنواره ی بین المللی فجرو چاپ دو اثر در کتاب مربوطه و دریافت لوح تقدیر1396و راهیابی اثار به نمایشگاه، منتخب و برگزیده جشنواره ی بین المللی سانتا کلارا کوبا2017،منتخب و برگزیده جشنواره بین المللی سیکاکو کره ی جنوبی2017و2016ودریافت دیپلم افتخار، راهیابی چند اثر به نمایشگاه هند2018 balgandharvkaladala، راهیابی1 اثار به جشنواره جهانی ژاپنwonderful world 2017 ، برگزیده جشنواره ی ملی زندگی بدون دخانیات 1395 و چاپ اثر در کتاب مربوطه و راهیابی اثر به نمایشگاه خانه هنرمندان ایران، برگزیده جشنواره ملی شهر من و1396 1395 ، مقام سوم جشنواره ملی مهر امید اردبیل و دریافت لوح شایستگی1394 ، برگزیده ملی جشنواره پسماند ساری 1396 است.
6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي هنر كاريكاتور انزلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۲۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ برابر رشد داشته است.

به گفته او، تاکنون یک ریال از وجه گندم خریداری شده پرداخت نشده است که امیدواریم جایزه تحویل و نحوه پرداخت به گونه ای باشد که میزان خرید به بیش از سال گذشته برسد.

هاشمی با بیان اینکه هفته آینده برداشت انبوه گندم آغاز می شود، افزود: تا قبل از برداشت انبوه گندم باید نحوه پرداخت مطالبات گندمکاران و جایزه گندم مشخص شود.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: با توجه به بارش های اخیر و تحقق پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های مناسب در اردیبهشت برآورد می شود که میزان تولید گندم به بالای ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • جایزه «چهره سال هنر انقلاب اسلامی» وظیفه هنرمند را بیشتر می‌کند
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • هنرمند انقلاب اسلامی در همه شئون زندگی تعهد و مسئولیت دارد+فیلم
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران