Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:57:04 GMT

اقدام آمریکا سرمایه اجتماعی و ملی سپاه را افزایش داد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۷۲۷۲

اقدام آمریکا سرمایه اجتماعی و ملی سپاه را افزایش داد

مشهد- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اقدام آمریکا، سرمایه اجتماعی و ملی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را افزایش داد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد، محمد رضا حیدری در همایشی با عنوان 'من یک سپاهی ام'، افزود: آمریکایی ‌ها براساس تحلیل اشتباه و داده های نادرست، سپاه پاسداران را در لیست تروریست‌ ها قرار دادند تا بدین ‌ترتیب موجب ایجاد شکاف در داخل کشور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این اقدام دولت آمریکا کارکرد مخالف اهداف پیش ‌بینی شده آنها داشت و تمام عناصر و دستگاه ‌های کشور، اعم از دولت، مجلس، قوه قضائیه، جریان های سیاسی و مردم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند و سرمایه‌ اجتماعی ارزشمندی برای این نهاد قانونی شکل گرفت.
وی با اشاره به لزوم بهره ‌گیری از این ظرفیت ایجاد شده گفت: در چنین فضایی می توان باب گفت و گو میان سپاه و نخبگان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با هرگرایشی را ایجاد کرد تا موجب تثبیت و نهادینه شدن این سرمایه اجتماعی شود.
حیدری افزود: حمایت همه ‌جانبه آحاد مردم ایران از سپاه پاسداران، ظرفیت بسیار بی ‌نظیر برای تداوم گام دوم انقلاب و رویکردهای آرمانگرایانه ‌ای است که رهبر معظم انقلاب به آنها اشاره کرده ‌اند.
وی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف از امنیت مرزها گرفته تا عقبه های استراتژیکی که در منطقه ایجاد شده‌ اند، خدمات ارزنده‌ ای ارائه کرده که مقابله با داعش و برچیدن آنها از کشورهای همسایه از جمله دستاوردهای همین عقبه استراتژیک است.
وی گفت: در شرایط کنونی که دشمن فشارهای مختلف به مردم و نظام جمهوری اسلامی وارد می ‌کند، حفظ و تداوم انسجام درونی، یکی از ضرورت های جامعه محسوب می ‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: هدف آمریکایی ‌ها از چنین فشارهای بی ‌سابقه، تقابل مردم با حکومت است ولی بار دیگر در این اقدام نیز شکست خواهند خورد.
وی اظهار داشت: به فضل خداوند، ملت غیور ایران این دوران سخت و دشوار را پشت سر خواهند گذاشت و موجب سرفرازی ایران اسلامی خواهند شد.
7505/ 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سرمايه اجتماعي سپاه تروريست خواندن سپاه خباثت آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

بنابر روایت مهر، در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899186

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم