Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@03:36:22 GMT

تجهيزات توسعه برق تالش تامين مي شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۷۴۲۵

تجهيزات توسعه برق تالش تامين مي شود

خبرگزاري آريا - آستارا - ايرنا - مدير عامل شرکت توزيع نيروي برق استان گيلان نسبت به تامين و تحويل تجهيزات توسعه برق و روشنايي براي مناطق مختلف شهرستان تالش قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا جمشيد طالبي روز چهارشنبه در جلسه بررسي مشکلات برق در فرمانداري تالش گفت: تا هفته آينده 120پايه تير برق و دو کيلومتر کابل و پنج کيلومتر کابل خودنگهدار برق براي تسريع روند خدمات و برق رساني به اين شهرستان تحويل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: مشکلات اقتصادي و افزايش قيمت تجهيزات باعث کندي اجراي برخي طرح هاي برق شده اما با تامين اقلام مورد نياز، براي ادامه خدمات رساني تلاش مي کنيم.
فرماندار تالش نيز کمبود کابل کنتور، ضعف ولتاژ برق برخي مناطق و مطالبات پيمانکاران حوزه برق را مطرح و بر حل و فصل آنها تاکيد کرد.
سيد عيسي مهدوي برق رساني به تک خانوارهاي روستايي، تکميل طرح هاي برق رساني و برق دار شدن مناطقي نظير تمشه لانه، خطائي لواچال تالش را خواستار شد.
بخشداران تابعه تالش نيز مشکلات حوزه هاي مديريتي خود را در اين جلسه مطرح کردند.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعيت در بخش هاي مرکزي، اسالم، حويق و کرگانرود در 110 کيلومتري غرب مرکز استان گيلان واقع است.
7106 / 7124/2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرماندار شهرستان چناران با اشاره به اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تحولی بزرگ در حوزه روستایی بوجود خواهد آورد، گفت: ضرورت دارد تا بخشداران و دهیاران با همکاری بنیاد مسکن نسبت به تامین زمین با الحاق به بافت و یا بازنگری طرح هادی اقدام نمایند.

محسن مه آبادی ادامه داد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر فراهم نمودن زمینه مهاجرت معکوس به روستاها، خانه دار شدن جوانان نقش بسزایی در رونق اقتصادی کسب و کار و همچنین اشتغالزایی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان چناران تاکید کرد: بخشداران با مشارکت دهیاران و همراهی بنیاد مسکن نسبت به ثبت نام افراد واجد شرایط دریافت زمین و اعطای تسهیلات مسکن روستایی اهتمام بیشتری داشته باشند.

در طرح نهضت ملی مسکن، تامین زمین بصورت اجاره ۹۹ ساله و تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی نقش بسزایی در تامین مسکن و مهاجرت معکوس به روستا‌ها خواهد داشت که این مهم به جدیت در دولت سیزدهم دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • تکمیل طرح‌های زیرساختی به توسعه شهرستان سبزوار منجر می‌شود
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند