Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:34:24 GMT

فرودگاه دالاس دچار سیلاب شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۷۴۶۰

فرودگاه دالاس دچار سیلاب شد

تهران – ایرنا – ده ها خودرو در توقفگاه فرودگاه دالاس روز چهارشنبه در پی بارش شدید باران در بیشتر بخش های ایالت تگزاس و جاری شدن سیلاب، در آب غوطه ور شدند.

به گزارش اسوشیتدپرس از دالاس؛ پایانه فرودگاه لاوفیلد دالاس دچار آب گرفتگی شد، به گونه ای که برخی خودروهای متوقف شده در توقفگاه زیرزمینی آن تقریبا به طور کامل در آب غرق شدند و تنها سقف آنها دیده می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش هایی از دالاس – فورت ورث حدود 15 سانتیمتر باران باریده است و پیش بینی می شود که چهارشنبه شب مقدار بیشتری نیز ببارد.
سازمان هواشناس ملی آمریکا از چهارشنبه شب برای شمال تگزاس هشدار آمادگی برای جاری شدن ناگهانی سیل و برای مرکزی و بقیه بخش های این ایالت هشدار جاری شدن سیل داده است.
همچنین بارش تگرگ و وزش بادهای شدید برای سن آنتونیو در جنوب این ایالت و بارش شدید باران و احتمال وقوع گردباد برای هوستون پیش بینی شده است.
شبک**اروپام**1486**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي تگزاس دالاس سيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران در کوهرنگ و سیلاب در چهارمحال و بختیاری+تصاویر

بارش شدید باران و بارش برف در استان چهارمحال و بختیاری باعث مخاطراتی در سطح استان از جمله آبگرفتگی منازل، مسدودی جاده‌ها و لغزندگی جاده‌ها شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، یک سامانه بارشی شدید از روز یکشنبه وارد استان چهارمحال و بختیاری شد که باعث بارش شدید باران و بارش برف در سطح این استان شد.

این بارش‌ها به نوعی رکورد بارش‌های باران را در سطح استان در برخی مناطق شکست و خوشبختانه باعث افزایش سطح بارش در برخی مناطق کمبود بارش در سال زراغی 1402-1403 داشتند، شد.

بارش 110 میلی‌متری باران در کوهرنگ

بنابر اعلام معاون هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری، بارش‌ها در سطح استان در این سامانه اخبر باعث بارش 110 میلیمتری باران در کوهرنگ، 39.8 میلی‌متر در شهرکرد، 45.1 میلی‌متر در در بروجن، 71.3 میلی‌متر در لردگان، 47.1 میلی‌متر در اردل، 39.2 میلی‌متر در فارسان، 23.5 میلی‌متر در بن و 27.1 میلی‌متر در سامان شد.

همچنین این سامانه بارشی باعث بارش 63.6 میلی‌متر باران در شلمزار، 29.1 میلی‌متر در فرخشهر، 91.5 میلی‌متر در مالخلیفه، 30.6 میلی‌متر در سورشجان، 65.6 میلی‌متر در بلداجی، 21.7 میلی‌متر در ایلبگی، 64.9 میلی‌متر در دوآب صمصامی، 70.9 میلی‌متر در بازفت و 53.9 میلی‌متر در لیرابی شد.

گفتنی است دمای کمینه در شبانه روز گذشته در اکثر مناطق استان بین صفر تا 3 بوده است که سردترین نقطه استان چلگرد با 2 درجه سانتیگراد زیر صفر و بن با یک درجه سانتیگراد زیر صفر بودند.

خسارت بارش‌ها به جاده‌ها و خانه‌های روستایی

خسرو کیانی، مدیرکل مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به سامانه بارشی اخیر در استان اظهار داشت: بارش‌ها در استان باعث خشارت به برخی از راه‌های روستایی، مزارع شیلات، بندهای کشاورزی و تعدادی از خانه‌های روستایی شد.

وی با اشاره به طغیان رودخانه‌ها به خصوص در جنوب استان و شهرستان‌های فلارد و خانمیرزا، بیان کرد: همچنین بارش شدید باران باعث رانش کوه و مسدودی موقت برخی جاده‌ها شد که رفع شدند.

کیانی با اشاره خسارت بارش‌ها در شهرستان کوهرنگ، عنوان کرد: به زودی خسارت‌ها جمع بندی و ارزیابی می‌شود. همچنین سیلاب به برخی از جاده‌های روستایی خسارت وارد کرد.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • سیلاب شهر شاهرود را هم درنوردید + فیلم
  • بارش باران و جاری شدن سیل در بخش‌های مختلف استان سمنان + فیلم
  • جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی استان سمنان+ فیلم
  • جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی سمنان
  • باران در کوهرنگ و سیلاب در چهارمحال و بختیاری+تصاویر
  •  امدادرسانی نجاتگران هلال احمر گرمه به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • جاری شدن سیلاب در ۴ شهرستان خراسان شمالی/محور چمن بید به جنگل گلستان باز شد
  • بارش باران و جاری شدن سیل در گرمه/ مناطق شهری دچار آبگرفتگی شدند
  • بارش باران بهاری در استان یزد + عکس و فیلم
  • بارش شدید باران سبب جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف فارس شد