Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر از سید محمد علوی عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار مقابل نساجی مازندران، اظهار کرد: بازی فردا برای استقلال خوزستان خیلی اهمیت دارد برای پیروزی به میدان می‌رویم و تلاش می‌کنیم سه امتیاز را بگیریم؛ نساجی یک تیم جنگجو است آنها مثل ما جنگنده هستند مقابل نفت مسجدسیلمان نشان دادیم برای هر توپ برنامه داریم و زحمت می‌کشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنالیز خوبی از نفت مسجد سلیمان داشتیم و فردا با تلاش فراوان به دنبال کسب پیروزی هستیم.

وی در باره ضعف تیم خود در هنگام دریافت گل اول عنوان کرد: در بازی با فولاد به بازی برگشتیم اما کم تجربگی کردیم و بازی را به دست خودمان خواباندیم در بازی نفت مسجد سلیمان هم نشان دادیم که می‌توانیم گل نخوریم و به دنبال گلزنی باشیم؛ بازیکنان ما در آن مسابقه هر کدام به اندازه چهار نفر دویدند در این هفته در کنار جنگندگی به دنبال گلزنی هم هستیم.

سرمربی استقلال خوزستان: در مورد این مسئله که چقدر ایمان دارند که در لیگ برتر می‌مانند گفت: روی کاغذ شانس داریم اما در واقعیت نه؛ خودمان را نمی‌توانیم گول بزنیم من به عنوان یک مربی جوان کار خودم را می‌کنم و می‌خواهم خودم را نشان دهم. بازیکنانمان هم همین شرایط را دارند، آنها هم الان برای اهداف خودشان و اینکه سال بعد مورد اقبال سایر تیم‌ها قرار می‌گیرند بازی می‌کنند و فوتبال پاکی را به نمایش می‌گذارند ما می‌خواهیم نشان دهیم که سقوط حق‌مان نبوده است و اگر آن ۶ امتیاز اضافه شود نباید سقوط می‌کردیم مدیریت باشگاه به دنبال بازگرداندند ۶ امتیاز است تا این اتفاق بیفتد.

علوی در این مورد که چقد احتمال بازگشت شش امتیاز به استقلال خوزستان وجود دارد، عنوان کرد: تحریم هم تأثیر گذار بوده است شاید با استفاده از همین موضوع بتوانیم ۶ امتیاز را بازگردانیم.

کد خبر 4599620

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد علوی تیم فوتبال استقلال خوزستان تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد تساوی دیرهنگام این تیم در خانه گل‌گهر سیرجان به اندازه برد بوده است. - اخبار ورزشی -

حسن شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر اظهار داشت: هر دو تیم در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتند و شرایط جوی هم روی بازی تأثیر منفی گذاشته بود. در نیمه دوم بعد از خوردن گل اول، بازی دست ما بود که متأسفانه در دقیقه 90 گل خوردیم و کارمان بسیار سخت شد.

پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم

 

وی در ادامه افزود: وقتی 2 بر صفر عقب افتادیم، اصلاً فکر نمی‌کردیم بازی را مساوی کنیم، ولی خدا را شکر که بهترین اتفاق رخ داد و توانستیم دو گل بزنیم. ارزش این مساوی به اندازه برد بود و خوشحالیم که در سیرجان امتیاز گرفتیم.

شوشتری در پاسخ به این پرسش که آیا شاگردان پورموسوی در لیگ برتر می‌مانند یا خیر، یادآور شد: ما قطعاً در لیگ برتر می‌مانیم، چون تیم خوبی داریم و سرنوشت ماندن هم دست خودمان است. قطعاً از این بابت نگرانی نداریم. البته این را هم باید بگویم که ما در این فصل خیلی بدشانسی آوردیم و مستحق این بودیم که بیشتر امتیاز بگیریم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره عملکرد خودش در این فصل گفت: من سه پاس گل دادم و یک گل زدم. خدا را شکر از عملکردم راضی هستم. دوست دارم بهتر از این بازی کنم تا هواداران و کادر فنی هم راضی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد