Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پرسپولیس بازنده دیدار با الاهلی بود. بازی حیثیتی برای سرخپوشان که در صورت کسب پیروزی در آن، می‌توانستند شانس خود برای صعود به دور بعدی را افزایش دهند، اما به راحتی و در عین تعجب، پرسپولیس این دیدار را باخت تا در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا، در جایگاه چهارم قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برانکو هنوز نسبت به صعود از این گروه امیدواری‌هایش را دارد.


*در مورد بازی شروع کنیم. این دیدار را چطور ارزیابی می‌کنید؟ 
ما بازی را باختیم، اما در ابتدا باید به بازیکنانم خسته‌نباشید بگویم، چون از کنار زمین دیدم که برای کسب پیروزی، تک‌تک آن‌ها تمام تلاش‎شان را کردند. از سوی دیگر، متأسفم که نتوانستیم بازی را ببریم چراکه تیم بهتر بودیم و بهتر از بازی قبلی مقابل همین حریف بازی کردیم. در آن دیدار، ۲ بر صفر بردیم و اینجا ۲ بر یک به تساوی رسیدیم. 


*به نظرتان ایراد از کار بازیکنان بود؟ 
من چنین حرفی نزدم. اصلاً نمی‌توانم به بازیکنانم ایراد بگیرم. دو دلیل مهم برای این کار دارم. اول اینکه بازیکنانم خسته هستند و از طرف دیگر، گرمای هوای امارات اجازه نداد عملکرد بهتری داشته باشند. به هر حال فوتبال است و نمی‌شود در مورد نتیجه هر بازی به راحتی صحبت کرد. 


*الاهلی را چطور دیدید؟ 
در یک جمله بگویم تیم حریف در حالی به دو گل رسید که بهتر از ما نبود. پرسپولیس در مجموع، توپ و میدان را در اختیار داشت و در روزی که واقعیت بهتر و سرتر بودیم، بازی را باختیم. 


*به نظر می‌رسد کار صعود برای تیم تان خیلی سخت شده. نظرتان در این مورد چیست؟ 
بله دقیقاً. از حالا به بعد برای پرسپولیس هیچ گزینه‌ای غیر از پیروزی در دو بازی باقی مانده، دیده نمی‌شود. باید در دو بازی آینده مقابل پاختاکور در ازبکستان و السد در ورزشگاه آزادی به پیروزی برسیم. البته باید به این موضوع اشاره کنم که حتی اگر الاهلی را می‌بردیم، باز هم باید در دو بازی بعدی به برد می‌رسیدیم. 


*آیا توان پیروزی مقابل پاختاکور و السد را دارید؟ 
بله. می‌توانیم این کار را بکنیم چراکه تیم بهتری هستیم و در گذشته نیز مقابل حریفان قدرتمندترمان به پیروزی رسیدیم. این کار را می‌توانیم باز هم تکرار کنیم. 


*چرا پرسپولیس در طول یک بازی باید این همه موقعیت گلزنی از دست بدهد؟ 
این مشکل ممکن است برای هر تیمی در شرایط پرسپولیس به وجود بیاید که مهم‌ترین دلیل آن، خستگی بازیکنان است. البته باید این را بگویم که متأسفانه زمان کافی برای حل این مشکل نداریم. با این حال باید بهتر از این‌ها در بازی‌های باقی مانده عمل کنیم. 


*با این شرایط چطور می‌خواهید تیم را برای بازی حساس مقابل سپاهان آماده کنید؟ 
اطمینان دارم که بازیکنان خیلی زود از نظر روحی و روانی برمی‌گردند. مشکل تیم ما فقط خستگی است. مطمئناً بازیکنانم خیلی زود به شرایط بازی برمی‌گردند و عملکرد بهتری ارائه می‌دهند. بالاخره هنوز زمان خوبی تا دیدار با سپاهان داریم و باید بتوانیم از از این زمان، بهترین استفاده را داشته باشیم. 


*سؤال دیگرمان در مورد تعویض‌های شما بود. آیا حضور همزمان امید عالیشاه و محمدامین اسدی، تصمیم مفیدی بود؟ 
دلیل تعویض‌هایم مشخص بود؛ ما می‌خواستیم بازی را ببریم و با دست پر به خانه برگردیم. همان‌طور که گفتم، ما تیم بهتری بودیم و باید برنده از زمین خارج می‌شدیم. به همین خاطر دو مهاجم کلاسیک به زمین فرستادم تا به گل برسیم. البته یک بار هم گل زدیم ولی شرایط اجازه نداد به گل‌های بیشتری برسیم و برنده کامل بازی باشیم. 


*این صحبت‌ها نشان می‌دهد شما از فرم بازی تیم تان راضی هستید؟ 
بله چرا راضی نباشم. بچه‌ها با تمام توان جنگیدند و بیشتر از قدرتی که داشتند، با وجود خستگی و سفر، بازی کردند. همان‌طور که گفتم ما می‌توانیم در دو بازی آینده برای رسیدن به گزینه پیروزی بجنگیم و به دور بعدی برسیم. این قدرت در تیم من وجود دارد که همیشه بهتر از حریف باشد.

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: السد پاختاکور برانکو پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الشمال سه‌شنبه شب در حضور کامل امید ابراهیمی و هدایت پویا اسبقی به‌عنوان مربی ایرانی الاصل تساوی ارزشمندی در دیدار معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر مقابل تیم رده چهارمی الوکره به دست آورد و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت.

اسبقی پس از دیدار مقابل الوکره ضمن رضایت از تساوی الشمال در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل لیگ ستارگان قطر عنوان کرد: ما مقابل یک تیم بزرگ قرار گرفتیم که نهایت احترام را برای آنها قائل بودیم، ولی فکر می‌کنم الشمال در این دیدار عملکرد کاملا متفاوتی ارائه داد و در بسیاری از دقایق بهتر بود.

سرمربی ایرانی الشمال ادامه داد: ما در دیدار مقابل الوکره شروع خوبی نداشتیم، اما به مرور زمان پیشرفت کردیم و به نظرم در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم.

او با تاکید بر اینکه در طول 90 دقیقه عملکرد متفاوتی در لحظات مختلف داشتند، ابراز کرد: دو بازی تا پایان فصل داریم و به نظرم عملکرد خوبی مقابل الوکره ارائه دادیم.

اسبقی در پایان اظهارات خود تاکید کرد پرونده دیدار مقابل الوکره برای آنها بسته شده و از همین حالا فقط روی دیدار آینده برابر السد در هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر تمرکز می‌کنند.

دیگر خبرها

  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم
  • انریکه: با حضور آرائوخو هم می‌توانستیم بارسلونا را ببریم؛ کارت قرمز عادلانه بود؟ ندیدم!